Fred Von Weyhrother Geplaatst 6 Maart, 2021 Geplaatst 6 Maart, 2021 Goedemiddag blije KIA-rijders! Als ik contact afzet krijg ik steeds de melding op display: controleer achterbank!. Dat heb ik gedaan en kan niets vreemds vinden! Iemand enig idee? Hartelijke KIA groet, Fred von Weyhrother/. Quote
tijdjes123 Geplaatst 6 Maart, 2021 Geplaatst 6 Maart, 2021 Waarschijnlijk gewoon een standaard melding dat je je kinderen/baby's niet vergeet. 1 Quote
Nia Kiro Geplaatst 17 Mei, 2021 Geplaatst 17 Mei, 2021 Melding kan je uitzetten in het menu. Ps. Melding zou alleen mogen komen als de achterdeur ook open zijn geweest voordat je het voertuig op contact zet en eg rijdt. Quote
Adrie Koorn Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 Hallo, ik had vandaag ook 2 keer deze melding. Beide keren de boodschappentas op de achterbank gezet. dus het is puur een melding dat je de spullen niet vergeet die op de achterbank staan? 2 Quote
gjcvro Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 Ik denk eerder de kinderen.. Spullen is niet zo erg als je die vergeet, Quote
Adrie Koorn Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 (aangepast) 2 uur geleden, zei gjcvro: Ik denk eerder de kinderen.. Spullen is niet zo erg als je die vergeet, Kratje bier vergeten is nog erger of de teckel. 5 April, 2022 aangepast door Adrie Koorn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.