Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Mijn Niro is uitgerust met een JBL radio/navi.

Alles werkt naar behoren maar als ik een USB stick met muziekbestanden wil afspelen, speelt de JBL alles op alafabetische volgorde af!

I.p.v. albumvolgorde gooit hij alles door elkaar heen. Niet fijn bij b.v. een live album.

Ik heb de nummers al op volgorde hernoemd via de computer maar hij doet er niks mee.

Iemand een gouden tip?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Geplaatst

UPDATE!

Het probleem met het afspelen is volgens mij verholpen!

Het gaat om de manier hoe je de bestanden op de USB stick benaderd!

Als ik ze via de optie"Album"benader staan ze wel in de album volgorde!

Dusssssss, een wijze les kijkbuiskindertjes; eerst alles uitproberen en dan pas vragen stellen!  :clap:

Topic gesloten denk ik.

• Like 1
Geplaatst

Nog een tip: sinds kort is er iets nieuws, een smartphone. Daarmee zou je nog meer mogelijkheden hebben. Wellicht het experiment waard ;)

Geplaatst

Heel flauwe reacties allemaal...

Het heeft allemaal zijn voor- en nadelen. Ik gebruik in mijn Picanto nog steeds een iPod, ondanks dat ik BT A2DP aan boord heb.
Ieder zijn keus, daar hoef je zo niet op te reageren.

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

@Murcielaygo: Dank je wel voor de support!

Ik begrijp dat je op dit forum geen "domme" vragen mag stellen? Anders zijn er altijd wel mensen met "lollige" opmerkingen om je even op je plek te zetten nietwaar?

Ik ben nog van de oude stempel dat ik geen muziek op mijn smartphone zet omdat ik een USB stickie gewoon makkelijker vind.

En ik heb idd ook nog een lekkere ouderwetse iPod die ik nog steeds gebruik.

Ik denk voortaan wel even na als ik weer een vraag heb voor dit forum!

• Like 1
Geplaatst

Er zijn geen domme vragen, enkel domme antwoorden...

Persoonlijk vind ik het heel prettig om voor sommige functies een dedicated device te hebben. Dus navigatie op een TomTom, muziek op een iPod (of USB-stick) en bellen met mijn telefoon. Zorgt ook nog eens voor een langere levensduur van mijn telefoon accu...

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
2 uur geleden, Wilko Niro zei:

Ik denk voortaan wel even na als ik weer een vraag heb voor dit forum!

Waarom? Gewoon vragen stellen. Ik heb hier zat vragen gezien die ik zelf niet kon verzinnen. Het antwoord hierop was echter wel vaak handig.

PS: ik gebruik ook nog zo'n stikkie :innocent:  (wel nog de "oude software"), mocht ik gaan updaten heb ik i.i.g. iets aan de oplossing voor jouw vraag :clap:.

aangepast door HenkM
  • Like 2
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik gebruik ook een usb stick om muziek af te spelen.

Staan ruim 2000 nummers op en inpluggen en afspelen maar.

Daar is niks mis mee hoor, integendeel.

Anders eerst weer telefoon aansluiten en nummers of afspeellijst opzoeken.

Dit werkt snel en goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...