Ernst777 Geplaatst 21 Juni, 2021 Geplaatst 21 Juni, 2021 Ik heb 2 vragen n.a.v. mijn Kia C'eed. 1. ALs ik aan t rijden ben krijg ik na 45 min of zo om de haverklap een melding dat ik een koffiepauze moet nemen... Hoe zet ik dit uit? 2. ALs ik mijn bluetooth aan heb en mijn vrouw stapt in....neemt hij automatisch HAAR bluetooth... hoe verander ik die prioritering? Dank! Ernst Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Juni, 2021 Geplaatst 21 Juni, 2021 De koffiemelding weet ik niet, maar meestal kun je de prioritering van BT instellen in de lijst met apparaten, door het apparaat te selecteren en dan op Prio ofzo in te stellen. Quote
Gerd_NL Geplaatst 21 Juni, 2021 Geplaatst 21 Juni, 2021 (aangepast) Bij mijn Niro is dit bij de control-paneel onder: Gebruikersinstellingen - Bestuurdershulp - Waarschuwing ... Kan jij ook in de handboekje vinden ... 21 Juni, 2021 aangepast door Gerd Bartels Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.