GC1 Geplaatst 17 Juli, 2021 Geplaatst 17 Juli, 2021 Hoi, Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld. Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app. Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen. Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft. Alvast bedankt Geert Quote
Jannic Geplaatst 17 Juli, 2021 Geplaatst 17 Juli, 2021 1 uur geleden, GC1 zei: Hoi, Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld. Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app. Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen. Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft. Alvast bedankt Geert Quote
Gerd_NL Geplaatst 17 Juli, 2021 Geplaatst 17 Juli, 2021 Voor zover ik weet moeten beide mobiele nummers (auto en account) hetzelfde zijn, e.g. 06... en 06.. of +316.. en +316..., maar niet de eene 06... en die andere +316 ... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.