kevort Geplaatst 25 Augustus, 2021 Geplaatst 25 Augustus, 2021 Hallo, De eerste E-Niro's in 2018 zijn uitgeleverd met connected services, maar niet met de UVO module en kunnen dus niet op afstand de voorverwarming aanzetten via de app. Heeft iemand daar inmiddels een oplossing voor? Is het mogelijk de UVO module achteraf in te bouwen? Of heeft iemand dit op een andere manier gerealiseerd. Ben benieuwd. Quote
Moo Geplaatst 26 Augustus, 2021 Geplaatst 26 Augustus, 2021 11 hours ago, kevort said: Hallo, De eerste E-Niro's in 2018 zijn uitgeleverd met connected services, maar niet met de UVO module en kunnen dus niet op afstand de voorverwarming aanzetten via de app. Heeft iemand daar inmiddels een oplossing voor? Is het mogelijk de UVO module achteraf in te bouwen? Of heeft iemand dit op een andere manier gerealiseerd. Ben benieuwd. Bij de oudere KIA's zonder UVO (maar wel compatibel) kon je het door de garage laten inbouwen. Bij mijn Stonic koste het 2 of 300 euro meende ik. Nu een Niro PHEV met UVO ingebouwd. Het is mij alleen nog niet gelukt auto op afstand voor te verwarmen. Regio in de auto wijzigen lukt niet. Ga nu proberen regio te wijzigen in de UVO app, kijken of dit het wel mogelijk maakt. Buiten Europa kun je het namelijk wel, binnen Europa kan het alleen met EV's. Quote
Hippe lip Geplaatst 28 Augustus, 2021 Geplaatst 28 Augustus, 2021 Op 25-8-2021 om 22:01, kevort zei: Hallo, De eerste E-Niro's in 2018 zijn uitgeleverd met connected services, maar niet met de UVO module en kunnen dus niet op afstand de voorverwarming aanzetten via de app. Heeft iemand daar inmiddels een oplossing voor? Is het mogelijk de UVO module achteraf in te bouwen? Of heeft iemand dit op een andere manier gerealiseerd. Ben benieuwd. Vergeet het. UVO achteraf inbouwen kan niet en wat de eerste (pre-UVO) e-Niro’s in NL hebben is iets dat door de importeur in NL is ingebouwd (soort eigenbouw; heeft geen enkel ander land) en alleen van auto naar server info kan doorgeven. Dus een commando naar de auto geven kan gewoon niet. Technisch onmogelijk. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.