Ga naar inhoud

Iphone 12 draadloos opladen


Maarten69

Aanbevolen Berichten

Ik heb sinds een week een Apple Ihone 12 nu probeer ik hem draadloos op te laden, maar dat lukt niet                                                                                       De De volgende info geeft Appl op Google     "  Vanaf de iPhone 12-serie kun je gebruik maken van MagSafe. Dit is een eigen draadloze oplaadmethode van Apple, die met magneten werkt. Omdat de iPhone altijd juist op de lader is gepositioneerd is het mogelijk om op te laden op een hoger vermogen, namelijk 15 Watt. "

Heeft iemand dezelfde ervaring ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


MagSafe is een aanpassing van Qi door Apple. Doordat met de magneten de spoelen perfect uitlijnen kan met een hoger vermogen geladen worden.

Maar ook de "gewone" Qi wordt nog ondersteund, dus dat moet prima werken in een auto met Qi lader aan boord, mits je de telefoon op de spoel kwijt kunt.
Alle iPhones vanaf de iPhone 8/X (zelfde jaar) ondersteunen dit overigens. Dus de 8, X, XS, XR, 11 (Pro (Max)), SE 2020, 12 (mini/Pro (Max)) kun je allemaal contactloos laden met Qi.

Ik meen me wel te herinneren dat sommige formaten iPhone niet goed passen en daardoor niet kunnen laden.
En bij verschillende auto's moet je de lader via een menu inschakelen. Geen idee of dat bij jouw auto het geval is, maar het lijkt het me waard dat even na te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Erikkoudijs

Heb je in het menu wel draadloos laden gaectiveerd? Ik laadde gisteren mijn iphone XR op in de auto, werd zo heet dat de muziek ging stotteren leek wel, raar , ik had een cplay2air dongle gebruikt waardoor ik wireless apple carplay had, dat was leuk maar ik  ga de dongle weer verkopen want door gps gebruik moet ik wet doorladen als je 3 uur gaat rijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...