Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

deze week is in de wasstraat de antennevoet van mijn kia afgebroken.
nu dacht ik meschien is het handig om een DAB radio erbij in te bouen als ik toch al bezig ben.
ik heb geen zin om antennes op de ramen van mijn auto te gaan plakken dus wik zou graag het antennevoetje vervangen voor een die comatible is met een dab+ radio, ziet er gelijk ook netter uit.
ik kan best gemakkijk bij die antenne komen maar mijn vraag is moet ik dan ook alle kabels die er bij zitten gaan vervangen of kan ik de bestaande kabels gewoon blijven gebruiken.
Heeft iemand daar ervaring mee en zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden.

Geplaatst

bij diverse antennes zit er n versterker in het voetje , dus er is n stuurspanning nodig , denk dat een haaientand of iets dergelijks wel mooi staat. in het kiaboekje staat duidelijk antenne eraf voordat men de wasstraat ingaat . voor n Dab antenne zorg dan wel dat het antennegat goed gedicht word , deze word in de auto op het raam geplakt, groet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...