Ga naar inhoud

KIA app


JanHeer

Aanbevolen Berichten

Ik krijg ook geen contact meer via Kia Connect. Ik heb UVO in de auto opnieuw geactiveerd, maar dan krijg ik onderstaande melding. Mijn auto kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Volgens het icoontje rechts bovenin zou de auto vol ontvangst moeten hebben.

Was dit ook jouw probleem @Peter Boermans ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Peter Boermans
6 minuten geleden, zei stanley18:

Ik krijg ook geen contact meer via Kia Connect. Ik heb UVO in de auto opnieuw geactiveerd, maar dan krijg ik onderstaande melding. Mijn auto kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Volgens het icoontje rechts bovenin zou de auto vol ontvangst moeten hebben.

Was dit ook jouw probleem @Peter Boermans ?
 

Inderdaad - was ook mijn probleem - even langs de dealer voor een update dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Peter Boermans

Vandaag erop gezet door de dealer - iig werkt mijn KIA Connect / UVO weer (navigeren doe ik via Apple CarPlay 😊) daarnaast ben ik blij dat volledig scherm weer beschikbaar is… kan komende week nog wel even kijken of ik zelf kan updaten naar de laatste versie 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Beste mede KIA-rijders,

ik had ditzelfde probleem met de nieuwe SORENTO 2021: om onduidelijke redenen verbond mijn UVO app op de telefoon opeens niet meer met mijn auto. Dit is bij mij pas opgelost nadat ik gedaan heb wat in dit bericht beschreven staat voor de Niro: ook in de Sorento zit een heel kleine, onopvallende reset knop links naast de power knop op de "media console". Deze knop met een penpunt een paar seconden indrukken, loste het probleem op.  

Met dank aan degenen die de oplossing gemeld hebben voor de Niro!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Afgelopen zaterdag stopte plotseling de verbinding tussen mijn Kia Connect app en mijn Kia e Niro. Een paar dagen gewacht, de verbinding kwam niet spontaan terug. Dankzij de aanwijzingen in dit topic en een filmpje op youtube (https://youtu.be/jVLH-Z5nNco) heb ik een reset gedaan van het infotainment scherm en nu is er weer contact tussen de app en de auto. Een hele opluchting, dank voor de aanwijzingen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...