stanley18 Geplaatst 22 December, 2021 Delen Geplaatst 22 December, 2021 Ik krijg ook geen contact meer via Kia Connect. Ik heb UVO in de auto opnieuw geactiveerd, maar dan krijg ik onderstaande melding. Mijn auto kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Volgens het icoontje rechts bovenin zou de auto vol ontvangst moeten hebben. Was dit ook jouw probleem @Peter Boermans ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Gast Peter Boermans Geplaatst 22 December, 2021 Delen Geplaatst 22 December, 2021 6 minuten geleden, zei stanley18: Ik krijg ook geen contact meer via Kia Connect. Ik heb UVO in de auto opnieuw geactiveerd, maar dan krijg ik onderstaande melding. Mijn auto kan geen verbinding maken met een mobiel netwerk. Volgens het icoontje rechts bovenin zou de auto vol ontvangst moeten hebben. Was dit ook jouw probleem @Peter Boermans ? Inderdaad - was ook mijn probleem - even langs de dealer voor een update dus... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Gerd_NL Geplaatst 22 December, 2021 Delen Geplaatst 22 December, 2021 @: Peter Boermans Die versie van jouw auto is van augustus! Actueel zijn deze: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Gast Peter Boermans Geplaatst 22 December, 2021 Delen Geplaatst 22 December, 2021 Vandaag erop gezet door de dealer - iig werkt mijn KIA Connect / UVO weer (navigeren doe ik via Apple CarPlay ) daarnaast ben ik blij dat volledig scherm weer beschikbaar is… kan komende week nog wel even kijken of ik zelf kan updaten naar de laatste versie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
BasF Geplaatst 9 Januari, 2022 Delen Geplaatst 9 Januari, 2022 Beste mede KIA-rijders, ik had ditzelfde probleem met de nieuwe SORENTO 2021: om onduidelijke redenen verbond mijn UVO app op de telefoon opeens niet meer met mijn auto. Dit is bij mij pas opgelost nadat ik gedaan heb wat in dit bericht beschreven staat voor de Niro: ook in de Sorento zit een heel kleine, onopvallende reset knop links naast de power knop op de "media console". Deze knop met een penpunt een paar seconden indrukken, loste het probleem op. Met dank aan degenen die de oplossing gemeld hebben voor de Niro! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Erik Querner Geplaatst 1 Maart, 2022 Delen Geplaatst 1 Maart, 2022 Handig zo'n oplossing werkt nog steeds en was niet bij de kia dealer bekend !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 1 Maart, 2022 Delen Geplaatst 1 Maart, 2022 8 uur geleden, zei Erik Querner: Handig zo'n oplossing werkt nog steeds en was niet bij de kia dealer bekend !! Tja, niet alle dealers zijn even goed geïnformeerd… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
neho Geplaatst 25 April, 2023 Delen Geplaatst 25 April, 2023 Afgelopen zaterdag stopte plotseling de verbinding tussen mijn Kia Connect app en mijn Kia e Niro. Een paar dagen gewacht, de verbinding kwam niet spontaan terug. Dankzij de aanwijzingen in dit topic en een filmpje op youtube (https://youtu.be/jVLH-Z5nNco) heb ik een reset gedaan van het infotainment scherm en nu is er weer contact tussen de app en de auto. Een hele opluchting, dank voor de aanwijzingen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.