Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er misschien iemand verstand van het inbouwen van een Head-Up Display? De nieuwe Niro en de EV6 hebben deze. Helaas de Sportage niet. Misschien is het mogelijk dit achteraf nog in te bouwen of iets wat erop lijkt?
Ik zal het ook es bij de dealer/kia nagaan, maar misschien weet hier iemand wat meer over hoe het is ingebouwd bij de EV6 of Niro

• 1 month later...
Posted
Op 25-2-2022 om 11:04, zei Rick:

Heeft er misschien iemand verstand van het inbouwen van een Head-Up Display? De nieuwe Niro en de EV6 hebben deze. Helaas de Sportage niet. Misschien is het mogelijk dit achteraf nog in te bouwen of iets wat erop lijkt?
Ik zal het ook es bij de dealer/kia nagaan, maar misschien weet hier iemand wat meer over hoe het is ingebouwd bij de EV6 of Niro

Misschien is dit iets! 

https://www.bol.com/nl/nl/p/bn-projects-smart-hud-head-up-display/9200000104844651/?bltgh=ogTypzOpEynJykv0pg1OeA.4_18.21.ProductPageUrl

Posted

Een product dat zo duidelijk alleen maar renders toont en geen enkel echte praktijksituatie zou ik sowieso niet kopen.
Kijk maar eens goed naar de positie van de display en de "projectie" op de ruit...