Rick Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 Heeft er misschien iemand verstand van het inbouwen van een Head-Up Display? De nieuwe Niro en de EV6 hebben deze. Helaas de Sportage niet. Misschien is het mogelijk dit achteraf nog in te bouwen of iets wat erop lijkt? Ik zal het ook es bij de dealer/kia nagaan, maar misschien weet hier iemand wat meer over hoe het is ingebouwd bij de EV6 of Niro Quote
Keesd515 Geplaatst 28 Maart, 2022 Geplaatst 28 Maart, 2022 Op 25-2-2022 om 11:04, zei Rick: Heeft er misschien iemand verstand van het inbouwen van een Head-Up Display? De nieuwe Niro en de EV6 hebben deze. Helaas de Sportage niet. Misschien is het mogelijk dit achteraf nog in te bouwen of iets wat erop lijkt? Ik zal het ook es bij de dealer/kia nagaan, maar misschien weet hier iemand wat meer over hoe het is ingebouwd bij de EV6 of Niro Misschien is dit iets! https://www.bol.com/nl/nl/p/bn-projects-smart-hud-head-up-display/9200000104844651/?bltgh=ogTypzOpEynJykv0pg1OeA.4_18.21.ProductPageUrl Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 Maart, 2022 Geplaatst 28 Maart, 2022 Een product dat zo duidelijk alleen maar renders toont en geen enkel echte praktijksituatie zou ik sowieso niet kopen.Kijk maar eens goed naar de positie van de display en de "projectie" op de ruit... Quote
O Geplaatst 4 Maart Geplaatst 4 Maart De sportage 2026 heeft deze wel. Aangezien de afmeting exact t zelfde is zou je deze er misschien in kunnen zetten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.