Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
Op 18-11-2023 om 23:37, zei BarneyRubble:

Sorry, krijg de melding van de Wallbox App

Blijkbaar kan de connect app het (nu) ook. Krijg vandaag voor het eerst een melding. Gisteren software in de auto geüpdate naar laatste versie, die zat nog op die van juni 2022.

Screenshot_20231128_133346_Kia Connect.jpg

Edited by ErikSportV
Posted
Op 28-11-2023 om 13:35, zei ErikSportV:

Blijkbaar kan de connect app het (nu) ook. Krijg vandaag voor het eerst een melding. Gisteren software in de auto geüpdate naar laatste versie, die zat nog op die van juni 2022.

Screenshot_20231128_133346_Kia Connect.jpg

Bedoel jij nu dat jou Konnect App via een melding doorgeeft als je auto door een aparte wallbox opgeladen is ?

Posted
5 uur geleden, zei BarneyRubble:

Bedoel jij nu dat jou Konnect App via een melding doorgeeft als je auto door een aparte wallbox opgeladen is ?

Niet specifiek een Wallbox, ik heb geen eigen lader. Bij publiek laden op straat krijg ik sinds maandag avond na installeren laatste update elke keer een melding als de auto klaar is. 

• 1 month later...
Posted

Heb m'n Sportage GT Line nu een maand of 3 en sinds vorige week eindelijk de Kia Connect app aan de praat nadat er onder garantie een nieuwe head-unit in de auto is gezet door m'n dealer (Wensink Lelystad).

Nu ben ik een beetje met de opties in de Kia Connect app aan het spelen. het valt me op dat er een menu 'Klimaatregeling' bij zit waarin je status van de stoelverwarming, stuurverwarming, voor- en achterruitverwarming en de spiegelverwarming kunt zien. Deze staan bij een geparkeerde auto (uiteraard) allemaal op 'uit'. Weet iemand of het mogelijk is om deze ook via de app AAN te zetten om zodoende de auto toch (zonder warmtepomp...) enigszins voor te verwarmen?

Is het wellicht ook mogelijk om via de Connect app de motor te starten om het interieur voor te verwarmen (of in de zomer te koelen)?

• Like 1
  • 1 month later...
Posted

Ik heb al sinds paar dagen geen verkeersinfo, fitsers. Live parkeerplaatsen, benzine stations etc
Hele Kia live service blijkt niet te werken
Kia connect service inschakelen staat er met de Kia connect app. Maar daar krijg je service error
4907d1723f9d9ac56e9b9be0737954e4.jpg

Lijkt alsof de service niet beschikbaar is. Hebben anderen dit probleem ook.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted
1 uur terug, zei gjklasens:

Ik heb al sinds paar dagen geen verkeersinfo, fitsers. Live parkeerplaatsen, benzine stations etc
Hele Kia live service blijkt niet te werken
Kia connect service inschakelen staat er met de Kia connect app. Maar daar krijg je service error
4907d1723f9d9ac56e9b9be0737954e4.jpg

Lijkt alsof de service niet beschikbaar is. Hebben anderen dit probleem ook.

Heb net gekeken voor je en mijn Connect App verbind direct met de auto.🤔

Posted
44 minuten geleden, zei gjklasens:

Ik heb alles gereset en opnieuw geactiveerd en nu is alles weer in orde. Blijft irritant emoji12.png

Mooi dat het weer werkt tot zolang het duurt.