ErikSportV Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 (edited) Op 18-11-2023 om 23:37, zei BarneyRubble: Sorry, krijg de melding van de Wallbox App Blijkbaar kan de connect app het (nu) ook. Krijg vandaag voor het eerst een melding. Gisteren software in de auto geüpdate naar laatste versie, die zat nog op die van juni 2022. Edited November 28, 2023 by ErikSportV Quote
BarneyRubble Posted December 1, 2023 Author Posted December 1, 2023 Op 28-11-2023 om 13:35, zei ErikSportV: Blijkbaar kan de connect app het (nu) ook. Krijg vandaag voor het eerst een melding. Gisteren software in de auto geüpdate naar laatste versie, die zat nog op die van juni 2022. Bedoel jij nu dat jou Konnect App via een melding doorgeeft als je auto door een aparte wallbox opgeladen is ? Quote
ErikSportV Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 5 uur geleden, zei BarneyRubble: Bedoel jij nu dat jou Konnect App via een melding doorgeeft als je auto door een aparte wallbox opgeladen is ? Niet specifiek een Wallbox, ik heb geen eigen lader. Bij publiek laden op straat krijg ik sinds maandag avond na installeren laatste update elke keer een melding als de auto klaar is. Quote
Reinald Duijst Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Je kan de Kia sportage zeker voor verwarmen ik heb de gt plus line Quote
Smollie Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 Je kan de Kia sportage zeker voor verwarmen ik heb de gt plus line Toch niet zonder de verbrandingsmotor 1 Quote
Arnaud Meijer Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 Heb m'n Sportage GT Line nu een maand of 3 en sinds vorige week eindelijk de Kia Connect app aan de praat nadat er onder garantie een nieuwe head-unit in de auto is gezet door m'n dealer (Wensink Lelystad). Nu ben ik een beetje met de opties in de Kia Connect app aan het spelen. het valt me op dat er een menu 'Klimaatregeling' bij zit waarin je status van de stoelverwarming, stuurverwarming, voor- en achterruitverwarming en de spiegelverwarming kunt zien. Deze staan bij een geparkeerde auto (uiteraard) allemaal op 'uit'. Weet iemand of het mogelijk is om deze ook via de app AAN te zetten om zodoende de auto toch (zonder warmtepomp...) enigszins voor te verwarmen? Is het wellicht ook mogelijk om via de Connect app de motor te starten om het interieur voor te verwarmen (of in de zomer te koelen)? 1 Quote
gjklasens Posted March 2, 2024 Posted March 2, 2024 Ik heb al sinds paar dagen geen verkeersinfo, fitsers. Live parkeerplaatsen, benzine stations etcHele Kia live service blijkt niet te werkenKia connect service inschakelen staat er met de Kia connect app. Maar daar krijg je service errorLijkt alsof de service niet beschikbaar is. Hebben anderen dit probleem ook. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
BarneyRubble Posted March 2, 2024 Author Posted March 2, 2024 1 uur terug, zei gjklasens: Ik heb al sinds paar dagen geen verkeersinfo, fitsers. Live parkeerplaatsen, benzine stations etc Hele Kia live service blijkt niet te werken Kia connect service inschakelen staat er met de Kia connect app. Maar daar krijg je service error Lijkt alsof de service niet beschikbaar is. Hebben anderen dit probleem ook. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heb net gekeken voor je en mijn Connect App verbind direct met de auto. Quote
gjklasens Posted March 2, 2024 Posted March 2, 2024 Ik heb alles gereset en opnieuw geactiveerd en nu is alles weer in orde. Blijft irritant Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
BarneyRubble Posted March 2, 2024 Author Posted March 2, 2024 44 minuten geleden, zei gjklasens: Ik heb alles gereset en opnieuw geactiveerd en nu is alles weer in orde. Blijft irritant Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Mooi dat het weer werkt tot zolang het duurt. Quote
Recommended Posts