R.J. Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Ruim een maand geleden mijn nieuwe Niro in ontvangst genomen. Besteld met afneembare trekhaak. In verband met leveringsproblemen heb ik de trekhaak nog steeds niet. Komt dit bekend voor? Gisteren nog gebeld, maar ze konden geen zinnig antwoord geven. Meer leden hier last van? Quote
Adrie Koorn Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 4 minuten geleden, zei R.J.: Ruim een maand geleden mijn nieuwe Niro in ontvangst genomen. Besteld met afneembare trekhaak. In verband met leveringsproblemen heb ik de trekhaak nog steeds niet. Komt dit bekend voor? Gisteren nog gebeld, maar ze konden geen zinnig antwoord geven. Meer leden hier last van? Ik heb nu 1 maand mijn Kia e-niro, afneembare trekhaak zit er wel onder maar ik wacht nog steeds op de kabelboom. Dus geen stekkerdoos en kan de trekhaak dus niet gebruiken. Ook ivm. Leveringsproblemen. Quote
Jojan265 Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 (edited) Is een bekend probleem. Ik heb eind vorig jaar voor een andere auto een trekhaak met kabelboom besteld. Ik heb toen ook 3 maanden moeten wachten (en dit was nog voor de oorlog in Oekraïne). Er schijnen in Oekraïne heel veel bedrijven te zitten welke de kabelbomen assembleren voor zowel automerken maar ook voor bijv. trekhaak leveranciers. Tevens zitten er ook in de kabelboom tegenwoordig chips in waar een langere levertijd op zit tegenwoordig. Afgelopen juli hebben we onze e-Niro gekregen met afneembare trekhaak en toen was er nagenoeg geen levertijd. Dus ik ben bang dat jullie nog wel even geduld moeten hebben. Edited April 29, 2022 by Jojan265 Quote
R.J. Posted April 29, 2022 Author Posted April 29, 2022 Ik hoop toch echt dat het geen maanden gaat duren. Heb al fietsvakantie besproken voor eind mei Quote
Guest Posted April 29, 2022 Posted April 29, 2022 Oh jee; Vandaag verticaal afneembare trekhaak met 13-polige kabelset besteld (G5281ADE50) Het is de bedoeling om half juni de fietsendrager te gebruiken, ben bang dat dit voor ons ook een 'probleem' gaat worden. Dat wordt 'duimen'.... Grt. Henk Quote
Guest Posted May 12, 2022 Posted May 12, 2022 Ter info; Morgen kan ik mijn Niro ophalen, de afneembare trekhaak zit er gelukkig ook meteen op De trekhaak is 2 weken geleden door dealer besteld, kennelijk zijn de leveringsproblemen voorbij of hij was nog op voorraad. Grt. Henk Quote
R.J. Posted May 13, 2022 Author Posted May 13, 2022 Zal eens bellen met de dealer, wacht nu al een maand of twee. Quote
R.J. Posted June 6, 2022 Author Posted June 6, 2022 En nog steeds niks. Met de zomer voor de deur wordt het echt een probleem. Heb wel gehoord dat andere automerken met dezelfde problemen kampen. Quote
Adrie Koorn Posted June 28, 2022 Posted June 28, 2022 (edited) Vandaag is eindelijk mijn kabelboom gemonteerd, de trekhaak zat er al bij de aflevering onder. Heb dus 3 maanden op de kanel moeten wachten. Edited June 28, 2022 by Adrie Koorn Quote
R.J. Posted June 28, 2022 Author Posted June 28, 2022 4,5 maanden geleden is de auto afgeleverd. Kreeg gisteren bericht dat ik vanaf 11 augustus afspraak kan maken voor de montage Quote
Recommended Posts