Murcielaygo Geplaatst 17 Maart, 2023 Geplaatst 17 Maart, 2023 Ik heb op mijn Picanto een dergelijke set op de achterdeuren en achterruit in twee delen.Sowieso geeft dat de auto een evenwichtiger uiterlijk, maar het scheelt ook erg veel warmte; de Picanto heeft natuurlijk maar een klein kofferbakja...Dat de achterruit tweedelig is merk je nauwelijks iets van; een bestelbus heeft een bredere afdekking in het midden Quote
Justdigit Geplaatst 26 Maart, 2023 Geplaatst 26 Maart, 2023 Mooie afgewerkte telefoonhouder. Wel aardig aan de prijs. https://www.audio4cars.nl/houder-kuda-kia-sportage-2021-kleur-zwart-604185 Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2023 (aangepast) Net gekeken en ze hebben nu dus ook een proclip voor de nieuwe Sportage 2022 en nieuwer. Kijk hier maar is, misschien vind je het wat. https://broditnederland.nl/contents/nl/p77225_brodit-proclip-kia-sportage-22--center-mount-855812.html Brodit Proclip - Kia Sportage 2022-> Center mount 855812 Met een Brodit Proclip creëert u een montage plaats op het dashboard van uw voertuig. Voor het monteren van de Brodit Proclip heeft u geen extra gereedschap nodig. Bovendien is de Proclip achteraf eenvoudig te demonteren en beschadigt hij het dashboard niet. U kan op de Brodit Proclip, houders van verschillende merken plaatsen. Er kan GEEN zuignap op worden bevestigd. De Brodit Proclip is te gebruiken voor houders van bijvoorbeeld: - Navigatiesystemen - GSM toestellen - Carkits - Multi media schermen - Muziek spelers enz. Voor de meeste voertuigen zijn er drie verschillende type proclips. Er is een Center mount Proclip een Angled mount Proclip en een Left mount Proclip. Uiteraard zijn alle voorzien van een duidelijke montage handleiding. Een Proclip is niet voorzien van gaatjes aangezien hij voor diverse houders kan worden gebruikt. 26 Maart, 2023 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Justdigit Geplaatst 26 Maart, 2023 Geplaatst 26 Maart, 2023 20 minuten geleden, zei BarneyRubble: Net gekeken en ze hebben nu dus ook een proclip voor de nieuwe Sportage 2022 en nieuwer. Kijk hier maar is, misschien vind je het wat. https://broditnederland.nl/contents/nl/p77225_brodit-proclip-kia-sportage-22--center-mount-855812.html Brodit Proclip - Kia Sportage 2022-> Center mount 855812 Met een Brodit Proclip creëert u een montage plaats op het dashboard van uw voertuig. Voor het monteren van de Brodit Proclip heeft u geen extra gereedschap nodig. Bovendien is de Proclip achteraf eenvoudig te demonteren en beschadigt hij het dashboard niet. U kan op de Brodit Proclip, houders van verschillende merken plaatsen. Er kan GEEN zuignap op worden bevestigd. De Brodit Proclip is te gebruiken voor houders van bijvoorbeeld: - Navigatiesystemen - GSM toestellen - Carkits - Multi media schermen - Muziek spelers enz. Voor de meeste voertuigen zijn er drie verschillende type proclips. Er is een Center mount Proclip een Angled mount Proclip en een Left mount Proclip. Uiteraard zijn alle voorzien van een duidelijke montage handleiding. Een Proclip is niet voorzien van gaatjes aangezien hij voor diverse houders kan worden gebruikt. Had ik ook gezien, maar ik vind dat esthetisch dan weer een stuk minder. Bedankt iig. Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2023 10 minuten geleden, zei Justdigit: Had ik ook gezien, maar ik vind dat esthetisch dan weer een stuk minder. Bedankt iig. Ik houd vooral in de zomer mijn ventilatie roosters vrij van telefoonhouder betreft de blaasrichting en met zuignoppen begin je helemaal niks, ik vind het zoals al mijn vorige een toevoeging op het interieur en heb hem al besteld zodat ik hem met usb kabel mooi met Android-Auto kan gaan gebruiken. ( mijn S23 Ultra past met usb niet meer in het oplaad vakje vandaar.) Quote
Justdigit Geplaatst 26 Maart, 2023 Geplaatst 26 Maart, 2023 1 uur terug, zei BarneyRubble: Ik houd vooral in de zomer mijn ventilatie roosters vrij van telefoonhouder betreft de blaasrichting en met zuignoppen begin je helemaal niks, ik vind het zoals al mijn vorige een toevoeging op het interieur en heb hem al besteld zodat ik hem met usb kabel mooi met Android-Auto kan gaan gebruiken. ( mijn S23 Ultra past met usb niet meer in het oplaad vakje vandaar.) Er is nog niet veel keus inderdaad. Ik kijk wel als ik de auto heb. Ik wil 'm het liefst rechts van de middenconsole. Misschien zelf iets vogelen met een zwanenhals. En anders die Kuda houder. Ik gebruik wireless Android Auto en ook een draadloze lader. Ik wil het liefst mijn telefoon in het zicht hebben. Dus dat bakje had ik sowieso niet gebruikt. Handig voor sleutels en visitekaartjes. Quote
BarneyRubble Geplaatst 26 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2023 2 uur geleden, zei Justdigit: Er is nog niet veel keus inderdaad. Ik kijk wel als ik de auto heb. Ik wil 'm het liefst rechts van de middenconsole. Misschien zelf iets vogelen met een zwanenhals. En anders die Kuda houder. Ik gebruik wireless Android Auto en ook een draadloze lader. Ik wil het liefst mijn telefoon in het zicht hebben. Dus dat bakje had ik sowieso niet gebruikt. Handig voor sleutels en visitekaartjes. Zo te lezen werkt wireless android-auto bij jou, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, hier op het forum is daar grote vraag naar waaronder ikzelf ook. Quote
Justdigit Geplaatst 27 Maart, 2023 Geplaatst 27 Maart, 2023 (aangepast) 9 uur geleden, zei BarneyRubble: Zo te lezen werkt wireless android-auto bij jou, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, hier op het forum is daar grote vraag naar waaronder ikzelf ook. Zoals ik al zei, ik moet mijn Sportage nog ontvangen. Hoop met 2 a 3 weken? Ik gebruik sinds de Kickstarter periode de AAwireless dongle in de Golf. Werkt probleemloos en snel. Ook met twee toestellen en het wisselen. Ik denk niet dat draadloos Android /carplay gaat komen in de Gen5w navigatie. De een zegt dat de hardwarechip poorten niet toereikend zijn, de ander zegt vanwege licentie TomTom. AAwireless is echt een aanrader. Ik heb ook zo'n Android Mini kastje, Carlinkit maar dat werkt minder mooi. Kortingscode "ap10" werkt nog zag ik. https://www.google.com/amp/s/www.androidplanet.nl/deals/android-auto-draadloos-aawireless-dongle-adv/%3famp 27 Maart, 2023 aangepast door Justdigit Quote
Wim-A Geplaatst 27 Maart, 2023 Geplaatst 27 Maart, 2023 2 minuten geleden, zei Justdigit: AAwireless is echt een aanrader. hier meer info: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2016868 Quote
Wim-A Geplaatst 27 Maart, 2023 Geplaatst 27 Maart, 2023 Op 11-12-2022 om 10:00, zei ldzwolle: ik gebruik de kabelhaspel van kia (ook bekend als evreel) https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/EV0002A&modelid=168/ ja hij is duur (99 euro) maar staat rotsvast in de achterbak (via klittenband) is heel gemakkelijk in gebruik, neemt weinig ruimte in. ideaal voor kabels die nat zijn want je rolt het op zonder de kabel aan te raken... je raakt alleen de stekkers aan. Ik heb deze kabelhaspel gekocht (99,00) maar na twee keer gebruiken besloten dat ik het niet handig vind. Als er iemand is die interesse heeft in overname voor 65 euro (vrijwel)nieuw in doos: stuur even een privébericht. Quote
BarneyRubble Geplaatst 27 Maart, 2023 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2023 11 uur geleden, zei Justdigit: Zoals ik al zei, ik moet mijn Sportage nog ontvangen. Hoop met 2 a 3 weken? Ik gebruik sinds de Kickstarter periode de AAwireless dongle in de Golf. Werkt probleemloos en snel. Ook met twee toestellen en het wisselen. Ik denk niet dat draadloos Android /carplay gaat komen in de Gen5w navigatie. De een zegt dat de hardwarechip poorten niet toereikend zijn, de ander zegt vanwege licentie TomTom. AAwireless is echt een aanrader. Ik heb ook zo'n Android Mini kastje, Carlinkit maar dat werkt minder mooi. Kortingscode "ap10" werkt nog zag ik. https://www.google.com/amp/s/www.androidplanet.nl/deals/android-auto-draadloos-aawireless-dongle-adv/%3famp Ik verplaats jou laatste tekst hierover even naar de daarvoor gemaakte topic " Android-Auto en Apple Carplay " en ga daar graag nog even met je door betreft Android Auto. Quote
MaikelHer Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 https://www.etsy.com/nl/listing/1386053809/kia-embleem-sticker-set-sportage-2022?click_key=e269d30e7282489d338043d695a12ed0ac803257%3A1386053809&click_sum=7dbf20d4&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=kia+sportage&ref=sr_gallery-1-3&variation0=3129113892Iemand ervaring met deze stickers? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Justdigit Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 (aangepast) 5 minuten geleden, zei MaikelHer: https://www.etsy.com/nl/listing/1386053809/kia-embleem-sticker-set-sportage-2022?click_key=e269d30e7282489d338043d695a12ed0ac803257%3A1386053809&click_sum=7dbf20d4&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=kia+sportage&ref=sr_gallery-1-3&variation0=3129113892 Iemand ervaring met deze stickers? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Hahaha dat meen je niet, dat is toevallig .... Ik kwam net een post doen dat ik dit gevonden had. Ik wou ze er eigenlijk afhalen, maar het mag niet van de Kids . Dit leek mij ook een goede oplossing. Heb een set besteld in mat zwart (zonder "sportage" ) en die ga ik de 13e meteen plakken. 31 Maart, 2023 aangepast door Justdigit 1 Quote
MaikelHer Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 Hahaha dat meen je niet, dat is toevallig .... Ik kwam net een post doen dat ik dit gevonden had. Ik wou ze er eigenlijk afhalen, maar het mag niet van de Kids . Dit leek mij ook een goede oplossing. Heb een set besteld in mat zwart (zonder "sportage" ) en die ga ik de 13e meteen plakken. Hahaha je moet iets tijdens de vrije training F1 als je zo vroeg wakker bent Ik twijfel tussen matt en glanzend… de sierlijsten zijn namelijk ook hooglans bij de GT+Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Justdigit Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 46 minuten geleden, zei MaikelHer: Hahaha je moet iets tijdens de vrije training F1 als je zo vroeg wakker bent Ik twijfel tussen matt en glanzend… de sierlijsten zijn namelijk ook hooglans bij de GT+ Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Bijna net zo intensief in een jong gezin.... Quote
MaikelHer Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 Bijna net zo intensief in een jong gezin.... Dubbel op! Al hebben wij de luxe dat ze van 19:15 tot 08:00 uur slaapt (2,5jr)Zou je foto kunnen uploaden als je de stickers binnen hebt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Justdigit Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 Op 31-3-2023 om 08:35, zei MaikelHer: Dubbel op! Al hebben wij de luxe dat ze van 19:15 tot 08:00 uur slaapt (2,5jr) Zou je foto kunnen uploaden als je de stickers binnen hebt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vandaag binnen gekregen. Bij nader inzien (lees: op aandringen van mijn vrouw) toch voor glanzend gekozen. Morgen ga ik de Sportage ophalen. Zal nog een post doen als ze er op zitten. 1 Quote
MaikelHer Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 Vandaag binnen gekregen. Bij nader inzien (lees: op aandringen van mijn vrouw) toch voor glanzend gekozen. Morgen ga ik de Sportage ophalen. Zal nog een post doen als ze er op zitten. Nice! Ben zeer nieuwsgierig!! Had je de sportage letters ook? Tja vrouwen… hier vinden ze glanzend ook mooier!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Justdigit Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 29 minuten geleden, zei MaikelHer: Nice! Ben zeer nieuwsgierig!! Had je de sportage letters ook? Tja vrouwen… hier vinden ze glanzend ook mooier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ghehehe het is ook overal hetzelfde... "Sportage" heb ik niet besteld aangezien ik die laat verwijderen. 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 13 April, 2023 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2023 14 uur geleden, zei MaikelHer: Nice! Ben zeer nieuwsgierig!! Had je de sportage letters ook? Tja vrouwen… hier vinden ze glanzend ook mooier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heb het ff gemist, waar gaan jullie deze stickers plakken dan Quote
MaikelHer Geplaatst 13 April, 2023 Geplaatst 13 April, 2023 Heb het ff gemist, waar gaan jullie deze stickers plakken danOver het huidige logo geen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 13 April, 2023 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2023 4 uur geleden, zei MaikelHer: Over het huidige logo geen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Oh oke dan, ziet er idd niet slecht uit, viel het plakken mee want kan me voorstellen dat het wel presiesie werk is met zoveel hoeken. Quote
MaikelHer Geplaatst 13 April, 2023 Geplaatst 13 April, 2023 Oh oke dan, ziet er idd niet slecht uit, viel het plakken mee want kan me voorstellen dat het wel presiesie werk is met zoveel hoeken. Ik heb ze nog niet! Dit zijn foto’s vanaf een website die de stickers verkoopt! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Justdigit Geplaatst 13 April, 2023 Geplaatst 13 April, 2023 1 uur terug, zei BarneyRubble: Oh oke dan, ziet er idd niet slecht uit, viel het plakken mee want kan me voorstellen dat het wel presiesie werk is met zoveel hoeken. Valt best mee hoor.... Ik heb ze er direct opgeplakt 1 Quote
MaikelHer Geplaatst 13 April, 2023 Geplaatst 13 April, 2023 Valt best mee hoor.... Ik heb ze er direct opgeplaktGave auto hoor!! Wij kunnen niet wachten!! 3D effect zo voor op de motorkap!! Ga ze gelijk bestellen! Wss de stickers eerder dan de autoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.