meisters Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Hallo Na onze aanhanger gebruikt te hebben bij onze C eed PHEV van 2020 GT line doet onze automatische achterklep het niet meer, ook krijg ik de achterklep niet meer open als de auto afgesloten is. normaal als je erachter staat piept hij 5 keer en gaat de achterklep open. Weet iemand toevallig wat dit probleem kan zijn ? dank je wel Randy Quote
Peter-036 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Verloopstekker 7>13 polig nog in de aansluiting? Quote
meisters Geplaatst 1 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2022 nee , had ik ook al aan gedacht , maar is niet het geval. Quote
Peter-036 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Een reset door de accu even (minuutje of twee) af te koppelen zou dit voor nu kunnen oplossen. Is er wellicht een bepaalde procedure bij het aan/afkoppelen nodig: alleen bij contact uit bijvoorbeeld, en kan het daar misgegaan zijn? Het blokkeren van de achterklep wordt aangestuurd door een controle van de stroomvoorziening van de aanhanger/fietsendrager, zijn alle zekeringen nog goed? De zekeringen meten/testen, niet alleen kijken, soms lijken ze goed, en zijn toch doorgebrand. Quote
Bob van der lelie Geplaatst 27 Oktober, 2022 Geplaatst 27 Oktober, 2022 (aangepast) dit doet mijn proceed uit 2020 ook. werkte eerst zonder problemen en opeens deed de klep het niet meer als ik kwam aanlopen (de 5 piepjes). tevens kan ik de klep met de knop op de sleutel niet openen zolang de auto op slot staat. recent bij dealer geweest (Wassink Arnhem) en die moest er een nieuwe antenne voor bestellen. schijnbaar zit er in de bumper een specifieke antenne voor de automatische achterklep en die zou dan defect zijn. begin november staat de reparatie gepland. Edit: ik heb ook een 13 polige trekhaak en gebruik die regelmatig (icm verloop 13-7 polig). wellicht dat daar een verband tussen zit. 27 Oktober, 2022 aangepast door Bob van der lelie 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.