R.J. Geplaatst 11 Oktober, 2022 Geplaatst 11 Oktober, 2022 Bij mijn Niro ging de verlichting voor en achter aan als ik de deuren van het slot deed in het donker. De laatste tijd werkt dat niet meer. Wel als ik de deuren op slot doe. Waar kan dat aan liggen? 1 Quote
Robbert Jan Geplaatst 11 Oktober, 2022 Geplaatst 11 Oktober, 2022 Kan er een reset zijn geweest na bijvoorbeeld korte stroom onderbreking? 1 Quote
R.J. Geplaatst 11 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2022 Kan mij geen stroomonderbreking voorstellen. Al het andere werkt nog zoals daarvoor 1 Quote
R.J. Geplaatst 11 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2022 En als het een stroomstoring is geweest, hoe herstel ik dat dan? 1 Quote
Robbert Jan Geplaatst 12 Oktober, 2022 Geplaatst 12 Oktober, 2022 Goede vraag. Misschien als suggestie, ondanks dat je niet verwacht dat het met een -korte stroom onderbreking te maken heeft, maar haal anders zelf even de accu pool los. Wellicht wordt de boel nu gereset en krijg je de oorspronkelijke functionaliteit terug. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.