Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt.. Maar een goede sporter laat zich daardoor niet klein krijgen... En nu weer een lekker muziekie met een lekker gekoeld biertje.. YouTube - Vengaboys - We Like to Party Quote
Aart.S Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Zit ik net aan een lekker biertje, kijk op Nu.nl, komt er ineens dit voorbij waaien......http://www.zie.nl/video/Vrouw-scheurt-uit-bobsleepak/m1dzpnpf591k Effe lachen! volgens mij liet ze een wind. Je zag die reetveter helemaal trillen. Sorry voor het taalgebruik, maar ik was even de controle kwijt. Quote
bigwade Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 en hier tussendoor proberen we Daiz aan het werk te krijgen........ Quote
Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 Enkele vacatures op www.brabantvac.nl http://www.brabantvac.nl/vacature_brabant/bv-05799.html http://www.brabantvac.nl/vacature_brabant/bv-05812.html http://www.brabantvac.nl/vacature_brabant/bv-05767.html Quote
Smart Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 volgens mij liet ze een wind.Je zag die reetveter helemaal trillen. Sorry voor het taalgebruik, maar ik was even de controle kwijt. HAHAHAHA! Die Aart.....en ik maar denken dat het een flossveter was. Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Hey Daiz... is autoverkoper niks voor jou ? Zoeken een leerling autoverkoper en vrouwelijke kandidaten hebben een voorkeur (van mij dan ) (nee hoor...) Kan je in elke KIA rijden die je wil! Quote
Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 Hey Daiz... is autoverkoper niks voor jou ?Zoeken een leerling autoverkoper en vrouwelijke kandidaten hebben een voorkeur (van mij dan ) (nee hoor...) Kan je in elke KIA rijden die je wil! Moet je hiervoor geen opleiding hebben gevolgd in Driebergen? Quote
Gast Jantje Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 voor leerling autoverkoper niet denk ik.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Moet je hiervoor geen opleiding hebben gevolgd in Driebergen? Nee joh, ik heb een Koksopleiding op HBO niveau ! En voor dat ik bijna 3 jaar geleden begon heb ik (op particulier na) geen wiel verkocht... Tijden zijn gelukkig veranderd! Voor (leerling) autoverkoper hoef je geen IVA diploma te hebben, liever niet zelfs. Je hebt meer aan een beetje autokennis, sociale contacten, eerlijkheid en een vlotte babbel ! Quote
bigwade Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 hey daiz... Is autoverkoper niks voor jou ?Zoeken een leerling autoverkoper en vrouwelijke kandidaten hebben een voorkeur (van mij dan ) (nee hoor...) kan je in elke kia rijden die je wil! doen daiz doen !!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 Nee joh, ik heb een Koksopleiding op HBO niveau ! En voor dat ik bijna 3 jaar geleden begon heb ik (op particulier na) geen wiel verkocht...Tijden zijn gelukkig veranderd! Voor (leerling) autoverkoper hoef je geen IVA diploma te hebben, liever niet zelfs. Je hebt meer aan een beetje autokennis, sociale contacten, eerlijkheid en een vlotte babbel ! Als het zo is!! DAIZ, DOEN!!!!!!! Niet geschoten is altijd mis.. Quote
Aart.S Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Alles is te leren..toch? Vaak gebeurt het dat men niet het beroep heeft waarvoor men in eerste instantie voor geleerd heeft. Dus ik zou zeggen DIAZ GRIJP DIE KANS!!!!!!!!!!!!!! Quote
Smart Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Van Daiz wil ik wel een auto kopen hoor! Ja toch jongens? Quote
Gast Jantje Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 als ik weer toe ben aan een nieuwe wel. Quote
Venga1 Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Hoi Daiz Gefeliciteerd met je nieuwe yob. Dit zou ik met beide handen aanpakken!! Succes ermee En wij hebben er een verkoper bij op het forum Quote
bigwade Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Ja FOK maar waar is DAIZ......... Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 IK BEN HIER! hahahah jaaaaa ik snap hem al haha, jongens hahaaha mmmmmm ik ben aan het denken..... klinkt leuk! Maar dacht dat het minder met de branche ging? Gr Daiz Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 ???????? volgens mij is niet geschoten altijd mis en kan dit een hele leuke (leer) ervaring zijn MET salaris neem ik aan. Kind wat let je........ DOEN! Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 omdat ik eerst meer wil weten voordat ik ja zeg haha Heb zelf SPW en eigenlijk hier nog niet aan gedacht! Dus wat verdient het enz hahahahha Gr Daiz Quote
Gast Jantje Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 omdat ik eerst meer wil weten voordat ik ja zeg haha Heb zelf SPW en eigenlijk hier nog niet aan gedacht! Dus wat verdient het enz hahahahha Gr Daiz Is het belangerijkste op dit moment niet dat je gewoon werk hebt? Zodra je weer lekker aan het werk bent en dus geld binnen krijgt kan je vrolijk en rustig verder zoeken naar wat je echt wilt. Quote
bigwade Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Nou, hop een mail naar Peterrrrrrr en gaan met de banaan. Niet zitten "trutten/miepen", het is misschien een hele leuke carri Quote
Rio-man Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 De branche trekt alweer erg snel aan nu. Zeker kleinere gebruikte auto's gaan hard bij ons, zoals de 206, 207, 107. De 107-tjes hebben gemiddeld een sta-tijd van twee Quote
Gast Jantje Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Ook wel apart trouwens, nog nooit ergens een vrouwelijke auto verkoper gezien Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 @ Bigwade pleegzusterbloedwijn? (eumm hoezo die uitdrukking haha) najah, ben blij dat het dan weer beter met de branche gaat Ik zal eerst een nachtje(s) over slapen (Heb meer dingen momenteel....) MAAAARRR ik zeg dus nog niet ineens nee.... Dus @ Peterrrrr vertel eens alvast wat meer a.u.b erover in PB Gr Daiz Quote
Venga1 Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Is het belangerijkste op dit moment niet dat je gewoon werk hebt?Zodra je weer lekker aan het werk bent en dus geld binnen krijgt kan je vrolijk en rustig verder zoeken naar wat je echt wilt. Ja dat zou je wel denken, maar vandaag is dit te lezen Bijstand beter dan baan - overgeld.nl [Arbeid] Maar als ik in de bijstand zou zitten,zou ik alles aanpakken @ Bigwadepleegzusterbloedwijn? (eumm hoezo die uitdrukking haha) najah, ben blij dat het dan weer beter met de branche gaat Ik zal eerst een nachtje(s) over slapen (Heb meer dingen momenteel....) MAAAARRR ik zeg dus nog niet ineens nee.... Dus @ Peterrrrr vertel eens alvast wat meer a.u.b erover in PB Gr Daiz Diaz. Je hebt geen werk. Je vraagt op het forum of iemand wat voor je weet. Je krijgt van Peterrrrr een prachtkans om als leerling auto verkoper te beginnen. En nu zeg je dat je er een nachtje over moet slapen , en dat Peterrrrr je maar een PB moet sturen. Ik begrijp dit niet. Als ik geen baan zou hebben en er werd mij zo'n mooie baan in de schoot geworpen, dan zou ik direct in de auto, bus ,trein of op de fiets stappen en geeneens op een PB wachten. Ik zou direct een gesprek aanvragen. Maar ja, dat ben ik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.