scorpioshuma Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Europese garantie voorwaarderen is zelfs 2 jaar..En dan krijg je ook nog eens de aannemelijkheidsgarantie. Hoe lang gaat iets gemiddeld mee van een produkt voordat het kapot is... Dit is wel zo voor de laptop, maar accu (en ik twijfel over de adapter) is aan slijtage onderhevig en heeft kortere garantie. Of heb jij ook 7 jaar op je accu ?? Quote
ger.w. Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Accu's van laptops hebben beperkte garantie. Tip: haal de accu eruit als je op netstroom werkt en de accu niet hoeft te worden opgeladen. Ze gaan dan aanzienlijk langer mee. Veel accu's (ook die van HP en andere topmerken) geven na een jaar al de geest bij intensief gebruik.... En natuurlijk geen garantie op de aandrijflijn:mrgreen:....nvt Quote
Rio-man Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 @birdfeedertje: Als je een beetje handig bent met de soldeerbout dan is het simpel te verhelpen!Overigens.. De rio is nogsteeds niet goedgekeurd. Op de remmentestbank geeft hij steeds hele afwijkende resultaten aan op de achterwielen (rond de 30%, er boven en er beneden het mag maximaal 30% zijn) terwijl de handrem wel gewoon een nette marge (6%) heeft en de voorwielen ook (7%). Maandag gaat hij in een ander filiaal op de rollerbank. Die moet voor wat betere waarden gaan zorgen achter. De apk is in elk geval nu verlopen... hij is goedgekeuuuuuuurd!!!!!! Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Dusssssssss. Auto hetzelfde, andere rollerbank, probleem opgelost, auto goedgekeurd ? Vreemd....... Quote
Gast Angelique Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 hij is goedgekeuuuuuuurd!!!!!! Gefeliciteerd! Quote
Gast Angelique Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 http://www.flixxy.com/my-blackberry-is-not-working.htm Briljant...vind ik Quote
Peterrrrr Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Ik kreeg vandaag mail dat ik een nieuwe adapter opgestuurd krijg, garantie dus Quote
Rio-man Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Dusssssssss.Auto hetzelfde, andere rollerbank, probleem opgelost, auto goedgekeurd ? Vreemd....... Nouja, wij hebben op de zaak een platenbank. Die meet zegmaar een enkel remmoment. En in het geval van een lichtere auto gaat de achterkant dus "springen" als het ware, waardoor er geen goede meting verricht kan worden. Plus dat de bank opnieuw geijkt moet worden. De rollerbank meet de remkracht over het rem"traject". Zodoende is de Rio dus gewoon goedgekeurt met 0% remverschil (voor nieuwe blokken, achter nieuwe wielremcilinders en voeringen en nieuwe remvloeistof"). Het hele remsysteem is dus eigenlijk nieuw. Naja, we gaan weer een jaartje verder. Quote
Jantje.2 Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Er is altijd ook wel verschil per rollentest bank. Die nieuwe modellen keuren de boel sneller af dan de oudere exemplaren. Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Nouja, wij hebben op de zaak een platenbank. Die meet zegmaar een enkel remmoment. En in het geval van een lichtere auto gaat de achterkant dus "springen" als het ware, waardoor er geen goede meting verricht kan worden. Plus dat de bank opnieuw geijkt moet worden. Effe niet om te zeuren hoor, maar bij jullie op de zaak worden dus kennelijk auto's onnodig afgekeurd vanwege een brakke platenbank ? Da's niet helemaal jofel lijkt me. Kijk, jij hebt er verstand van en gaat doodleuk naar vestiging 2 maar wat moet de klant ? Quote
Rio-man Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Alle keuringen gaan naar de andere vestiging, wees maar niet bang Of nouja, alle auto's waarbij het zelfde euvel plaatsvind. Quote
Peterrrrr Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Gisteravond een soort training bij KIA gehad (met 3 andere dealers), en daar stond een sloep van een auto: De KIA CADENZA ! Damn, wat een auto... heb eigenlijk geen foto's gemaakt, doe ik over 2 weken wel ff ! Quote
Alex VB Geplaatst 16 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2011 Ik heb hem in Korea mogen aanschouwen en van deze wagen heeft menig man een "natte droom" zeg maar.. Ik zou hem zo inruilen voor mijn SW.. Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2011 Geplaatst 16 Maart, 2011 Ik heb hem in Korea mogen aanschouwen en van deze wagen heeft menig man een "natte droom" zeg maar.. Ik zou hem zo inruilen voor mijn SW.. Heb ik een forum reis gemist ? Quote
Alex VB Geplaatst 17 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2011 Nope... Ik was vorig jaar voor mijn werk in Korea en de Cadenza was daar net een paar maanden in productie.. En KIA is in Korea een groot ik bedoel een echt groot merk.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Hij komt hier helaas niet uit, de 29e ben ik weer bij KIA, zal dan eens wat foto's maken. Ding is wel allejezus groot zeg maar Quote
Alex VB Geplaatst 17 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2011 Het is inderdaad een monster als je hem vergelijkt met het standaard wat KIA in europa heeft. Maar het is een echte Audi A5 en verwante modelen killer.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Heb het idee dat de Cadenza zelfs tussen de A6 en A8 zou zitten qua grootte. Jammer dat hij op een lullig setje wielen staat ! Foto's volgen Quote
elmerblues Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Niet alleen qua grootte maar ook qua styling. Ik vind het een schaamteloze audi kopie. Let maar eens op de lijn van de ramen aan de zijkant, de onderkant van de voorspoiler en de achterlichten. Ze hebben erg goed naar de A5/A7 gekeken. Quote
Questor Geplaatst 17 Maart, 2011 Geplaatst 17 Maart, 2011 Hierbij een link naar een filmpje van deze wagen: KIA Cadenza Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ik ga hier maar is wat gratis drankjes uitdelen.. Kom op mensen beetje gezelligheid erin houden hier... Quote
bigwade Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ik ga hier maar is wat gratis drankjes uitdelen.. Kom op mensen beetje gezelligheid erin houden hier... Zet het vet even aan voor de bitterballen.. Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ik zal wat slingers ophangen. Groen en geel zijn wel vrolijke lentekleuren denk ik Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ik zal wat slingers ophangen. Groen en geel zijn wel vrolijke lentekleuren denk ik Groen en Geel kan ik na afgelopen zondag even niet meer zien hoor! ahahaha Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Nog zwangeren hier ? Ik heb nog een ooievaar in de aanbieding in bijpassende kleuren Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.