Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Ik heb ook mijn eigen mancave.... Studiehoek... 2 Quote
Lique Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 ^^En al helemaal 2016 een 3d-pasfoto op de plank 1 Quote
Lique Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Ik ben jaloers. Hier thuis hebben we geen ruimte voor een mancave. (Kruipruimte is nou niet echt ideaal). En de rest van de kamers en zolder zijn in gebruik. Het enige dat enigszins in de buurt van mancave komt is m'n auto. Als dat dan een SP4 is, dan klinkt dat al een stuk minder sillug...toch Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Smart. Die Teufel speakers, komt daar een beetje geluid uit? Ik wil ze ook graag maar krijg het bij m'n vrouw er niet door. Die wil geen speakers in het zicht. Wordt echt tijd voor mijn eigen mancave. Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Lique. De SP4 is idd geen straf. Ik ben in onderhandeling Quote
Gast Stief Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Hee ik heb ook een mancave! Maar als mn vrouw in de buurt is noemen we het gewoon de woonkamer Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Smart. Die Teufel speakers, komt daar een beetje geluid uit?Voor het geluid heb ik ze juist gekocht. Ik vind ze zeer goed klinken en gelukkig geven de experts en vakbladen mij daarin gelijk.... Ik snap wat je bedoeld. Ook ik heb moeten praten.... Zie hier! Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 smart. De recensies zijn idd erg goed. Maar aangezien jij ze hebt krijg ik natuurlijk informatie uit eerste hand. Maar het klopt dus wat de recensies schrijven. Hebben, hebben, hebben. Maar dat wordt een flinke kluif om het vrouwtje overtuigd te krijgen. Ze ogen niet alleen gaaf maar klinken dus ook nog erg goed. En ook nog op een Denon receiver. Was ik toevallig ook naar aan het kijken maar dan een categorie lager. Maar sowieso wel Denon. Misschien wordt het toch maar eens tijd dat ik m'n Pioneer home cinemaset om zeep ga helpen. Dat ding gaat al meer dan 10 jaar mee en gaat maar niet stuk. En je kent vrouwen, als iets niet stuk is hoeft het niet vervangen te worden. Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Nou ik ben al lichtelijk positief. Ging nog vrij gemakkelijk. Als het vrouwtje haar zwevend audio-meubel krijgt, is de kans reëel dat ik m'n Teufels mag aanschaffen. Tja, die compromis wil ik wel maken. 1 Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Hee ik heb ook een mancave! Maar als mn vrouw in de buurt is noemen we het gewoon de woonkamer Ik vind hem Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Kijk eens aan Jordan wat praten en compromissen sluiten al niet kan opleveren. Tja, ook ik heb concessies moeten doen, maar kan ze zo niet bedenken....hahaha! En mijn mancave noemen ze af en toe ook woonkamer... Denon versterker is perfect voor ons met Spotify mogelijkheid en app op tablet en smartphone waarmee je alle muziek kunt aansturen. Alle huisgenoten hebben de app geïnstalleerd. Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 ja Smart een heel rare gewaarwording, praten met m'n vrouw. Zou ik best vaker kunnen doen haha. Spotify heb ik niet maar ik geloof dat die Denon receiver 'airplay' heeft toch? Alleen daarom al zou ik hem aanschaffen en vanwege het goede geluid. Vooral als straks mijn Floating Record geleverd wordt. Maar for the record, de enige telefoon waar die app op komt is mijn telefoon 1 Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Ik voorzie een nieuw topic: Mancave Zelf noem ik dat mijn Walter de Rochebrune hok onder het dak ergens in ons huis. Een niet toonbare ruimte van ca 1.80x2.50cm Ben er erg gelukkig 3 Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Daar gaat het om BW. Als je maar gelukkig bent. Jij hebt tenminste een ruimte voor jezelf. 1 Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Er zit inderdaad ook airplay, bluetooth en wifi op. Kan er alle kanten mee op, zelfs meerdere ruimten aansturen, Nas aansturen, usb-stick/hdd, enz., enz. Ik heb ook Philips Ambilight maar wel HD1080p .....en de mancave van bigwade ken ik ook, hij wel...! Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 done http://www.kiaclub.nl/topic/18963-mancave/ 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Februari, 2016 Geplaatst 26 Februari, 2016 Dat is tie dan...... De nieuwe Hyundai i 10 comfort. Link naar mijn blog Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Februari, 2016 Geplaatst 26 Februari, 2016 Wat wel jammer is dat de eco labeltjes eraf zijn. Daar was ik bij de Venga zo aan gehecht. Gelukkig is mijn Eco buurvrouw verhuisd naar België. Quote
bigwade Geplaatst 26 Februari, 2016 Geplaatst 26 Februari, 2016 Gelukkig is mijn Eco buurvrouw verhuisd naar België. Naar de mijnstreek hoop ik.. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 27 Februari, 2016 Geplaatst 27 Februari, 2016 Goedemorgen Warmentuuter, De i10 ziet er patent uit! Dat wordt toeren dit weekend, veel rijplezier. Ik zag in je blog dat de TomTom op dezelfde steun hangt als ook voor de Pica wordt aanbevolen. Het is een prettige oplossing, omdat je nu ook binnen in de warme huiskamer een route kunt ingeven. Quote
Lique Geplaatst 27 Februari, 2016 Geplaatst 27 Februari, 2016 Ziet er goed uit WT, veel plezier met de nieuwe aanwinst! Quote
Jordan Geplaatst 27 Februari, 2016 Geplaatst 27 Februari, 2016 Leuk wagentje WT. Veel veilige kilometers gewenst. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Februari, 2016 Geplaatst 27 Februari, 2016 @WT, Nice ride, have fun. Mooie kleur trouwens. Grtz. Specialmade Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 27 Februari, 2016 Geplaatst 27 Februari, 2016 De i10 is er met vergeleken van het vorige model echt 200% op vooruit gegaan. Mooie bak hoor WT, heel veel plezier en veilige KM toegewenst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.