Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lol, die dieren komen toch echt wel veel voor in Nederland. Je mag ze alleen niet doodschieten omdat ze beschermd zijn.

Geplaatst

yep, een tijd geleden stonden er een paar op de provinciale weg. Auto voor me stapte uit en probeerde de beestjes met zijn voet naar de kant te bewegen.

hingen er gelijk 2 in zijn broekspijpen :-) :-)

Geplaatst

haha ja kraaien mag je ook niet afschieten. En je mag ook geen 150 op de snelweg.

m.a.w. als ik er 1 signaleer in mijn omgeving dan zet ik hem op een stok naast de auto om zijn broertjes en zusjes af te schrikken.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

marder.jpg

dit dus

Tja, Breek me de bek niet open zeggen ze dan.

We waren op doorreis naar Italie en overnachten in Oostenrijk bij het plaatsje Neukirchen.

De rit ging prima met toen een nieuwe Hyundai Matrix.

De volgende ochtend wilde vertrekken en de auto wilde niet starten, kijk onder de klep en drie bougiekabels stuk.

Dan sta je stomverbaasd te kijken hoe dat nu weer kan.

De Öamtc (wegenwacht) heeft de auto gemaakt met ijzerdraadjes in de kabels en afgetaped en ingespoten met plasticspray.

Hij vertelde ook dat het in het voorjaar schering en inslag is dat ze kabels moeten vervangen omdat marters deze stuk vreten.

Door de lange rit geeft plastic en rubber een luchtje af waar marters zeer in geintereseerd in zijn en gaan lekker knagen.

Maar we konden verder alleen vertelde de wegenwachter van let op met regen want vocht en stroom gaan niet samen en stopt de motor.

We moesten over de Plöckenpass naar Italie en komt het juist op je motor aan en juist daar gaat het regenen.

Dan rij je echt met dicht geknepen billen. :-)

Maar het ging goed en in Italie heb ik bij de dealer nieuwe kabels gehaald.

Dat ik terug was in Nederland heb ik bij de Conrad een marterverschrikker gekocht. (zoals het voorbeeld van Xtra40)

Deze kastjes geven een ultrasone hoge toon waar dieren een hekel aan hebben.

Nu had ik geen marter maar we hebben een kat dus die heb ik naar de auto gehaald en heb deze op het motorblok gezet en de marterverschrikker aan gezet.

Kat vloog verschrikt weg en kwam weken niet meer bij de auto.

Mijn vrouw kwaad maar ik dacht missie geslaagd :-) .

In Nederland heb je er in het oosten en het zuiden van land last van.

Dus marters................ breek me de bek niet open :-) :-)

post-4728-0-75877600-1350061934_thumb.jpg

Geplaatst

Ik woon in het Zuiden en heb er zelf gelukkig nog geen nadelige gevolgen van ondervonden. Heb wel voetstappen op mijn plastic afdekkap onder de motorkap maar geen kapotte kabels. Dus kan ook een ander dier zijn.

Geplaatst

Bedankt, Eelco. Ik ben een goede speurhond he, als het om auto gadgets gaat ;):cool:

Hiermee kan je ervoor zorgen dat je banden ten allen tijden goed op spanning zijn. :)

Geplaatst

naast handig ook een leuke gadget om te hebben. moet je eens de nissan GT R bekijken, die heeft ook belachelijk veel van die vette snufjes.

Geplaatst

Het is typisch hollands takken weer dus besloot ik binnen wat te verbouwen. Moet er wel bij zeggen dat het niet allemaal naar mijn zin is verlopen.

1ykdc8.jpg

n1fl9f.jpg

t7j3h5.jpg

28it8w0.jpg

5brx9k.jpg

zt8ah5.jpg

Volgende keer ga ik weer verder met aanpassen en verbouwen als het mooi weer is.

Geplaatst

@Kris88,

Het merendeel van je pimp acties vind ik een groot succes.

Ik zal hier geen lijst van maken want die staat uitgebreid in je garage vermeldt.

Laat ik zeggen je heb een prachtige auto die goed onderhouden wordt volgens mij.

Wat je nu doet met je laatste aanwinst vind IK afbreuk doen aan je auto.

Het gaat nu een beetje kermisachtig worden, maar dat is mijn mening.

Zeker de randjes over de handrem, stuur en langs het raam en op je armsteun.

Maar zoals eerder gezegd op dit forum "ieder zijn meug".

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@Specialmade

Precies dezelfde woorden die mijn ouwe zij. Kermisachtig. Ik zal hier goed over nadenken en misschien de kermis een beetje verminderen. Er zijn wel wat exterieur updates onderweg. Stay tuned.

• Like 1
Geplaatst

Ook mijn mening is inderdaad dat het te veel rode draden zijn die door je auto lopen ;)

raamlijst en handrem zou ik weg laten. Nu zie ik het op een plaatje maar zou zomaar kunnen dat het in het echt wel super is hoor.

Iig succes met tunen :) je bent al aardig bezig!

Geplaatst

Dit wordt de volgende aanpassing in mijn Rio. De Butterfly Wing Doors! hahaha :P Geintje.

Maar ik heb wel vandaag wat meer pimp-inspiratie gekregen bij de Ahoy Tuning Rotterdam 2012. :)

IMG_20121014_151155.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ik ben woensdagavond bezig geweest met de folie voor de achterlichten.

Ik vond de folie erg tegenvallen. Te stug en niet makkelijk om mee te werken.

Heb nu alleen de witte delen van de achterlichten gedaan.

Hier 2 foto's.

1262uqu.jpg

2e67vgh.jpg

Ook heb ik voor een collega de spiegels in aligator folie geplakt.

Is een erg leuke spiegel geworden.

Wat vinden jullie er van?

35ajgjp.jpg

2sbs8sj.jpg

zijn mijn achterlichten toch een stuk dikker!

Geplaatst

Dat zijn ze ook. Was bij mij ook de bedoeling maar ik had ruzie met de folie.

Daardoor had ik te weinig en was dit de enige oplossing. Ik moet nog even nieuwe folie bestellen en het op nieuw proberen... :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...