xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 montage moet je zelf doen ik weet niet hoeveel bedrijven er gek genoeg zijn om je koplampen open te maken maar ik denk niet veel en wat de lampen kosten dat kan je zelf wel even opzoeken en iemand met een 90cm breden oven om je koplampen in te warmen uiteraard Quote
dennis071 Geplaatst 4 Januari, 2013 Geplaatst 4 Januari, 2013 Geen iedee komt ook omdat er een verwarming op zit geplakt En dat wil ik er eigenlijk niet af halen Ik heb geen verwarming.... hoe kan ik de spiegel demonteren om te kijken of de mijne wel een beetje te doen is??? Quote
xtra40 Geplaatst 4 Januari, 2013 Geplaatst 4 Januari, 2013 Je spiegelglas haal je met een lange platte schroevendraaier los door hem tussen je glas en je spiegel motor te zetten en te draaien Maar ik vond het een k klus je bent bang dat je hem breekt zo vast als het zit Maar onze glazen zijn het zelfde alleen zit er bij mij een verwarmings element op geplakt Quote
Nimo Geplaatst 6 Januari, 2013 Geplaatst 6 Januari, 2013 montage moet je zelf doen ik weet niet hoeveel bedrijven er gek genoeg zijn om je koplampen open te maken maar ik denk niet veel en wat de lampen kosten dat kan je zelf wel even opzoeken en iemand met een 90cm breden oven om je koplampen in te warmen uiteraard Ik sprak zo'n pimpin zaak in rotterdam gisteren, die gast had er al een aantal Rio's xenon ingebouwd zei ie, zonder problemen.. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Januari, 2013 Geplaatst 6 Januari, 2013 Klopt xenon heb ik nu al zo vaak ingebouwd dat ik dat nu zo'n beetje met mijn ogen dicht kan inbouwen Maar ik had het ook niet over xenon maar over de angel eys vraag maar eens of ze dat inbouwen en wat dat kost Quote
Nimo Geplaatst 6 Januari, 2013 Geplaatst 6 Januari, 2013 Ah duidelijk Ik zit te twijfelen of ik Angel Eyes moet nemen icm Xenon (of alleen Xenon)... want gele koplampen vind ik minder in mijn witte Rio Quote
blackviper Geplaatst 7 Januari, 2013 Geplaatst 7 Januari, 2013 Ik was erbij met operatie lamp openbreken.. Is nogal wat werk Denk ook niet dat je een inbouw/pimp toko gaat vinden die dit voor goedkoop doet... 1 Quote
Superio Geplaatst 10 Januari, 2013 Geplaatst 10 Januari, 2013 Is er wat meer bekend over de brillenhouder? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Januari, 2013 Geplaatst 10 Januari, 2013 nee nog niet maar zowel als dis als voor de rio als voor de picanto zijn een beetje dubieus in corea kenne ze de nummers niet en in nederland ook niet ben er ook nog niet heel erg druk meer mee bezig geweest maar zo dra er iets bekent is deel ik het uiteraard Quote
Fedde1980 Geplaatst 10 Januari, 2013 Geplaatst 10 Januari, 2013 Hoe kan je het beste de voorbumper vetvrij maken om de rvs sierstrip te monteren? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Januari, 2013 Geplaatst 10 Januari, 2013 gewoon met een beetje thinner maar niet te overvloedig gewoon een klein beetje op een doek en dan wrijven maar Quote
xtra40 Geplaatst 10 Januari, 2013 Geplaatst 10 Januari, 2013 kwam weer een paar mooie instap lijsten tegen http://www.ebay.com/itm/261147060468?item=261147060468&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item3ccd93e8f4&vxp=mtr Quote
robinbroekhuis Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Tot nu toe de mooiste die voorbij zijn gekomen naar mijn idee. Zal het aanschaffen eens overwegen. Quote
Bob55 Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Let wel de originele zijn wel wat prijzig maar het voordeel heeft een omgebogen randje, die over de dorpel heen valt. Net effe mooier in afwerking. Quote
Fedde1980 Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Let wel de originele zijn wel wat prijzig maar het voordeel heeft een omgebogen randje, die over de dorpel heen valt. Net effe mooier in afwerking. Dit zijn de mooiste!helaas ook de duurste Quote
Seafox Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Inderdaad de mooiste van alles wat tot nu toe voorbij is gekomen. Heb hem van de week besteld word volgende week geplaatst Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Ik heb ze al even zitten. Zijn idd niet goedkoop maar elke keer als ik instap heb ik geen spijt dat ik zoveel heb betaald. Quote
Bob55 Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Ik heb gewoon gesteld, toen de offerte voor de nieuwe auto klaar was, ik koop um alleen als hij afgeleverd wordt met die instaplijsten en een sierrand in voorbumper en die belachelijke prijs ga ik er niet voor betalen. Mijn Rio wordt dus nu afgeleverd met deze accessoires!!! Laten we eerlijk zijn de dealer krijgt ze voor een veel lagere prijs. Quote
Seafox Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 De prijs was inderdaad de reden dat ik ze bij de koop niet had gekocht, ik dacht kijk wel op internet maar kon ze niet vinden. Maar hoe vaker ik ze zag des te meer ik ze wil Quote
Danny Rio Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Zijn zeer mooie lijsten en ik heb ze dan ook meteen meebesteld. Zat toen te twijfelen tussen deze rvs dorpellijsten of rvs pedalenset. Toch maar gekozen voor de dorpel instaplijsten omdat ik twee kids heb die maar al te graag op de dorpels willen staan om in te stappen. Nu is dat dus geen probleem en inderdaad, erg prijzig maar de afwerking mag er zeker wezen. Zeker geen spijt van en behoud van de dorpels. Wel goed afnemen na een wasbeurtje. Quote
wilcot Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Vandaag de armsteun van funcar24 geplaats in de Rio. Omdat ik bijna 2 meter ben zit hij voor mij op een uitstekende plek. Montage is erg makkelijk en afwerking met de lederlook erg mooi. http://www.armlehne24.de/Mittelarmlehnen-Kunstlederdeckel/Kia/Mittelarmlehne-Kunstleder-Kia-Rio-ab-9-2011-Armlehne::1304.html?XTCsid=6e82a130729788f1b5b596382caacea3 Quote
Specialmade Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Vandaag de armsteun van funcar24 geplaats in de Rio. Omdat ik bijna 2 meter ben zit hij voor mij op een uitstekende plek. Montage is erg makkelijk en afwerking met de lederlook erg mooi. http://www.armlehne2...5b596382caacea3 Soortgelijk systeem (armsteun) heb ik in de Picanto gemonteerd. Inderdaad is de montage een fluitje van een cent, en het resultaat, lees relaxed rijden, perfect. Grtz. Specialmade Quote
Don56 Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Bij 'Botec Autosport' hebben ze ook leuke armsteuntjes in diverse kleuren en stofferingen, vanaf 65,00 euro plus een beetje porto. link: http://www.botecautosport.nl (ps: ik heb nog een lichtgrijze in stof uitvoering liggen (nieuw in doos), mag weg voor een leuke prijs!) Quote
Bardje-x Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Ik zat eens te kijken naar een andere binnen spiegel. met auto-dimming onder andere. nu vond ik deze OEM versie van zoon spiegel: http://www.oemkiasuperstore.com/Rio_Auto_Dimming_Mirror_p/1w062%20adu00.htm Het zou alleen nogal een werk zijn omdat er zelf in te zetten: http://www.bgbox.net/Rio/RioDimmingMirror.pdf Maar zou de dealer dit ook eventueel kunnen doen? Bedankt voor de hulp! Quote
xtra40 Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 het lijkt erger dan het is maar de dealer zal dit vast wel doen het is tenslote een orginele upgrade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.