-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
En dan hebben we het over ........./mnd ? zou ik er toch een getemde Picanto cadeau doen dit jaar
-
Da's toch niet voor het eerst dat je professionele foto's van je auto kreeg ??
-
grappig idee opgedaan via ons Joendaai-zusterforum: http://tinyurl.com/p3u6sa6 Wat heeft U deze maand bijgedragen aan de staatskas en waarom ? Niet gaan schuimen en of briesen, maar laat het ons in nette woorden weten. Zelf ben ik al jaren verschoond van deze onvrijwillige bijdragen vanwege braaf gedrag maar ik heb een zwager die een zeer substantiële maandelijkse schadepost heeft
-
Tja zeg, ik ga daar niet over, duhhh.
-
Ze hebben er nu ook goede koffiecups voor de Nespresso Machines
-
Ik geef het tien minuten, maar vanwege wit haak ik af
-
Toeval bestaat niet Fred. Kiaclub.nl staat op 2 (oid) onder Kia.nl bij google Veel plezier met je (nog) maagdelijke auto. We hebben nog wel wat styling-tips
-
Via je profiel !
-
Welkom ! Leuk hoor die Mazda; er is er nog één met zo'n auto hier: http://www.kiaclub.nl/topic/13117-nieuwe-aanwinst/
- 6 antwoorden
-
- even
- voorstellen
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ben ik het helemaal mee eens. Lezertjes hier hebben soms al wat moeite met humor of een kwinkslag, maar als je dat ook nog eens achter sms taal zet wordt het nog lastiger. dt'jes, komma's, me ipv mijn zijn we hier al lang overheen, geen punt ! Ingerolen was een westbrabantsche eye opener en meer, maar het toetsenbordgebruik van Ki'aad waarderen we hier niet echt, punt. Ki'aad, U kunt beter, ik heb het gezien Doe er wat aan. .
-
Heb je hier wat meer info over ? Wat is er gedaan door wie ? Een rit naar 070 (#22) zou anders kunnen. Creative Name woont ook in 070 en misschien komen jullie er uit, wat het zou kunnen zijn. Suc6!
- 67 antwoorden
-
- model 2011
- 1.2
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Ik heb hem aangepast met "automatische choke" ; bedoelt = verrijkt mengsel in welke vorm dan ook
-
Wat gebeurt er als je auto gewoon echt warm is na bijv. een half uurtje rijden ? Is het gas dan nog zo lastig te doseren ? Ik heb het idee dat je nogal veel op de automatische choke rijdt met die korte ritten.
-
Doe mij alvast die middelste maar....
-
Heb dat met mijn Yanken nooit aangedurft boven de 20-30 De R zat zo dichtbij...
- 67 antwoorden
-
- 1
-
-
- model 2011
- 1.2
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Da's ook nog een optie Bak evt in z'n N bij 60, kan dat ? Heb idd ooit een Chrysler Voyager V6 gehad met een onbalans in de bak.
- 67 antwoorden
-
- model 2011
- 1.2
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Prachtig bouwjaar 1958 ! De Bordeaux van dat jaar schijnt ook fantastisch geweest te zijn !
-
tja w.b. dat soort kennis ga je het niet winnen van CN. In zijn proefperiode hattie dat al eens fraai verwoord. Het is overigens uiteindelijk best goed gekomen met ons dwarse lid en dat rijmt op wit (bah)
-
Veel plezier mannen ! En blijf van de tentoongestelde waren AF aub. (zelfs geen stickertje!)
-
Beste Antoine, ga nou eens eerst naar een echte bandenboer. Laat voor en achter (zo mogelijk) uitlijnen, balanceer alle wielen (desnoods AAN de auto) Mocht dat nog niks helpen, wissel de wielen van positie of ga eens op een setje winterbanden rijden. Als het DAN nog trilt is er iets mis met de auto. Dealers hebben maar 20% kennis en middelen in huis w.b. banden. De bandenboer is the way to go ! GO GO GO !
- 67 antwoorden
-
- 1
-
-
- model 2011
- 1.2
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Eerst effe naar de bandenboer; uitlijnen, balanceren, bandjes op spanning ?. Te vaak stoepjes geraakt met parkeren ?
- 67 antwoorden
-
- model 2011
- 1.2
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Da's een hele fraaie uitleg !
-
En waar laat je de trekhaak en stekkerdoos ?
-
We hebben a.s zaterdag in 030 een serieus kringgesprek over dit soort uitwassen en dat blijft beperkt zo, dus.
- 12 antwoorden
-
- 1
-
-
- overweging
- aanschaf
-
(en 1 meer)
Getagd met: