Dit is een zelfreinigend forum, en dat gaat best heel goed.
Ik heb nog nooit van moderators klachten gehad
En verkeerd geplaatst, stuur een berichtje en dan komt het goed.
Dit forum is een VRIJWILLIGERS-LEDEN project.
KiaMNL geeft wat, de Sponsors ook aan de beheerder/eigenaar en de rest is hoofdzakelijk aan ons, leden.
NB er zijn nu nieuwe moderators in opleiding.
We horen binnenkort voor wie de vlag uit gaat.
Als lastpak wordt dat de nieuwe uitdaging, haha !
.