Ik ben ook wel eens vreemd gegaan met Dubro of huismerken afwasmiddel.
Heb dat 11 jaar met een Chevy Van gedaan en toen die ingeleverd werd zag die er nog net zo uit als dag 1.
Kreeg dikke complimenten van de Kia Dealer !
Inmiddels heb ik begrepen dat dat echt helemaal niet goed is (wist ik veel, zie boven) en heb me vorig jaar augustus vervoegd in het landelijke Zundert om me bij te laten scholen door Richard van Cardetails.nl tijdens de KiaClub Summer Poetsmeeting.
Mijn echtgenote heeft ook wat in de kast staan maar die poetsdamesenheren kunnen er ook wat van zeg, poepoe……
Ik denk dat ik wat vooruit ben gegaan, heb nu een paar poets dingetjes en ben sinds september autotechnisch bijna Dreftvrij.
De fles blijft nu wat vaker onder het aanrecht, maar met at random typen hier, denk aan het aantal berichten, schiet ik soms weer eens in mijn oude reflex.
Sorry