De A klasse viel om omdat MB geen ervaring had met het bouwen van compacte auto's.
Na die aanpassing was er overigens niet in te rijden vanwege raar sturen.
(dag in zo'n huurbak moeten rijden)
Bij de Audi TT zijn vanwege het ontbreken van zoiets als een kontstrip meerdere doden gevallen.
Dat is wat anders dan een ontbrekend VSM pakketje of een winter kraakje hier en daar.
Jouw dealer heeft gewoon echt steken laten vallen.
appels en peren, maar ik zou me idd nog meer bescheten voelen als je met zo'n premium VAG product de behandeling krijgt, die gerwin1 heeft mogen ervaren.