Eigen iPhone4, met rubberen rand, nieuwstaat, wordt mee gegooid, want het kan .(1,25 jr oud)
iPhone zoon, 3.5 in lederen hoes, altijd in broekzak, in nieuwstaat (2,5 jr oud)
iPhone dochter 3.0 met rubber rand, 3 jr oud, nieuwstaat.
iPad 2.0 met rubberen rand, wordt mee gegooid, 1 krasje 1,5 cm op screen de rest is als nieuw..
Die hele appel reut w.b. hardware interesseerd me geen reet, het gaat me om bediening,
ondersteuning, OS en algemene acceptatie.
En daar mee is de appel gewoon nummer 1, punt.
Niks mis met andere phones