Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Leuke avatar ! List Onder de rook van Utrecht
  2. Dat VSM pakket zal een Arduino achtige aanvulling zijn met wat sensoren. Dat zal ook niet meer dan 100 euro kosten aan spullen plus bestaande software. De rest zit immers al op je auto. Dit systeem wil je niet ingebouwd hebben door een willekeurige NL Kia monteur, ik iig niet, het is een onderdeel van de productie in de fabriek. NB aan nieuwe leden: Stel je even netjes voor in het voorsteltopic. Verder is er hier op de Kiaclub ook een hele hoop andere, vooral leukere, dingen te ontdekken, denk alleen al maar eens aan de Pimpmasters met hun projecten (ook via Facebook te volgen), de parkeerplaatsbijeenkomsten, toeterombouwdagen, poetscursussen, allerhande tips&tricks enz. Als jullie alleen lid zijn geworden voor het ontbreken van het pretpakket en verwachten dat het forum dit gaat oplossen kan ik vertellen dat dat em in ieder geval niet gaat worden. @JeroenB, dat op datum en kenteken is idd erg jammer. Kan dat niet anders KiaMNL ?
  3. @Remko, mag ik zeggen dat ook jij dit @#408 weer helemaal mooi verwoord hebt ? Ja dat mag ik zeggen. Even iets anders en out of the box denkend; staan die waarde bonnen op naam e/o kenteken ? Zo niet dan kun je die "verhandelen" voor contanten echt geld. De gedwongen winkelnering is wat onhandig als verder je auto compleet is. Denk aan 375,- cash voor 450 Eu bonnen. Kan mensen die winterwielen bij de dealer willen kopen helpen en jezelf dus ook. (Ik heb ook wel eens bonnen over genomen voor minder dan er op stond, maar dat kwam goed uit. Die stonden wel op kenteken maar dat kon toen vanwege KCG lid omgezet worden)
  4. Zullen we de discussie verder hier Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio voortzetten ? Dan blijft deze draad een beetje schoon voor eventuele aanvullingen. Dank.
  5. Ik neem dan aan dat je auto, direct na het constateren van het missen van het pakket, nu bij de dealer staat in afwachting van de oplossing ?
  6. Mag ik zeggen dat je dit heel mooi verwoord hebt Tom ? Ja dat mag ik zeggen.
  7. zie #22
  8. Ja hey, dat komt omdat die vast zit vanwege nietgebruik
  9. Je onderschat je eigen kunnen, het is vast een zelflerend systeem.....
  10. Met die zware auto's die je gewend was is dat ook geen probleem, ik had die airco ook altijd aan. Met een 1100 kilo auto of minder merk je ineens het vermogensverlies en het hogere brandstofverbruik.
  11. Yep, binnen 10-20 seconden zie je resultaat op voorruit, de rest volgt er direct achteraan.
  12. Denk jij nou echt dat die binnen spiegel niet weet dat je van em af wilt ? Die's nie gek nie ! eh.. volgens mij was dit een bekend propleempje. Je kunt duktape overwegen of alsnog een (laatste) gang naar de dealer..
  13. KomKom, een oplossing moet er komen, maar een glimlach tussendoor moet kunnen, toch ?
  14. Goed plan Snorrie, het is te proberen. Die "Niet Kia" van mij is ook geen ventilatie kampioen en idd is de airco doorgaans de oplossing. Voor langere ritten vind ik dat ook een beetje jammer van de brandstof
  15. Heb je ook het linkje onder het filmje bekeken ? Daar stond volgens die techneuten de oplossing. Zelf heb ik er geen verstand van, maar kan aardig zoeken, vandaar.
  16. Dat CWA ontbreekt is natuurlijk de beroemde druppel.. (Clean Window Assist) Er hebben daar in die fabriek een behoorlijk aantal mensen zitten slapen, en niet daar alleen.
  17. Nee dat dingetje heb ik nu al een paar keer gezien op een golfkar met hulpmotor......
  18. Gooi dat eens in Google en je krijgt een aardig idee. en http://www.amtgarageforum.nl/volkswagen/polo/storings-code-p0401-egr-22638.html
  19. Blijken die Dynamics helemaal niet op de auto's te zitten. Voor je het weet heb je immers honderden claims aan je broek als importeur
  20. Waarom al dat gepruts met extra versterker etc. Voor ca 80 euro heb je bij Bol een Pioneer radio met 4x50W geluid. Met een beetje doorzoeken heb je er vast ook 1 met BT voor je telefoon. Of zie ik iets over het hoofd ?
  21. Dus 5 keer spuiten, en dan er weer aftrekken ? En dan ? Dop... eh bedoel Top !
  22. Nee, maar het is natuurlijk onbetaalbaar dat je die kar met zijn kont voor buufs keukenraam kunt knallen met het Eco label ZOOOOOOOOOOO Zichtbaar. Koesteren dus, haha !
  23. Jazeker... Warmentuuter heeft het op zijn Venga, enkel en alleen om zijn groenhippie-buurvrouw gek te kunnen maken, dacht ik.
  24. Ik dacht meer aan Rust in overleg.. op dit forum Die doppen plastidoppen (dippen); Geniaal ! Volgens mij moest je dat doppen dippen ca 4x doen en kost zo'n bus 15 eu voor 4 beurtjes, per dop. Kun je ook andere ongedipte doppen voor krijgen op marktplaats bijv. maar ben je natuurlijk niet zo lekker bezig geweest. Kan er ook naast zitten en dat het om doppenvrije nog niet gedipte aluvelgen ging......
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...