Dames, heren, de results van maart
Jurering met Remko.me gedaan en we waren het snel eens.
Op nr 1 de Venga bij Volle maan
Peter/VengaOK , van Harte !
http://www.kiaclub.n...dpost__p__83607
Op nr 2 een echte einde winter foto
http://www.kiaclub.n...dpost__p__83802
RioTom, van Harte !
Op nr 3 Basismateriaal….etc..
http://www.kiaclub.n...dpost__p__85328
Wederom Peter/VengaOK !! Van Harte !!
Goed bezig dus die Peter.
Alle inzenders van de Kia foto's bedankt !
April loopt nu, maak daar iets moois van
Ga eens stukje rijden voor een leuke locatie.
Die "voor het huis" foto's zijn natuurlijk niet zo spannend.
btw
http://www.kiaclub.nl/topic/9339-best-pic-2012-mrt/page__view__findpost__p__85188
was met de klep open natuurlijk een winnaar geweest
@Martin1977
We hebben je foto's niet mee kunnen nemen in de jurering vanwege
onzichtbaar, jammer maar helaas.
grtz!
bigwade &
Remko.me