Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Stand 15 april: Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! beolab4 mika kjelld BoMa Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
  2. Yep, zelf toeter bestellen bij Valk, je mail is binnen
  3. nee want dat klinkt negatief, terwijl de toeterverherombouw juist een positieve verandering aan uw auto is, als het ware.
  4. verbouwen; Er zit al iets in maar moet anders verherverbouwen Er zit al iets in maar moet vervangen worden door een soortgelijk iets, maar dan anders.. Denk ik. dus xtra en bob hebben zich inmiddels gemeld.
  5. Niks PB, veel te ingewikkeld. Dames, heren, stuur een mail naar: lookaround.nl[apekrul]gmail.com met in de header/aanhef/onderwerp "TOETER", je nickname en je echte naam. Als die binnen zijn volgt de rest. Moet even voor alle leden ivm wisselende mail adressen. Bowie97 xtra40 bob Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! beolab4 mika kjelld Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle NB we hebben nog ruimte voor extra verherverbouwers..
  6. Beste LindsayR, op 3 maart begin je met deze posting. Als er iets met remmen is met een Kia gaan ALLE bellen rinkelen in Kia land. Het is nu 14 april (6! weken later !!!) en je hebt er nog niks aan gedaan. Zo belangrijk is het dus niet echt bij jou. Ik denk dat je beter weer wat rijlesjes kunt nemen w.b. voertuigbeheersing i.p.v. hier dit soort berichten te plaatsen. Suc6
  7. Tja als je die 4-5K afschrijving kan hebben en het gezin voelt zich er ook beter bij zou ik die "schade auto" idd zsm inruilen, Toch ?
  8. Auw Auw Auw... Die telefoon is natuurlijk tijdloos prachtig, met krullllllllsnoer, haha! Wat een prachtbak. Buurt/familie etc. ernstig geschokt ? Verder alles goed ?
  9. Auw, dat moet zeer doen, Sterkte ! Veel plezier hier..
  10. Nee, ik bedoel als je het grootser wil dan alleen de KiaClub, kun je er beter een draadje over beginnen op het AW forum. Maar dat is dus nu niet aan de orde.
  11. Bedoel je mij ? Maak je geen zorgen.. misschien incognito, HAHA! w.b sponsoring heeft Warmentuut volstrekt gelijk. #115 Probeer het uit de kleine leveranciers te halen, is ook veel leuker. Dan een praktische vraag... Wordt dit georganiseerd vanuit je lidmaatschap van de KiaClub.nl of willen jullie zoveel mogelijk Rio's "in da house" hebben, whatever, desnoods via Autoweek.... Laat dat effe weten onder welke vlag dit event groots gaat worden.. Suc6
  12. Wat is het belang dan van KiaNL dan ? Er komen waarschijnlijk 10-20 Rio's op af (hoop ik), daar gaat KiaNL echt niks mee doen. Met onze toeterombouw dag ook niet, maar dat is wegens falen eigen product ook vanzelf, HAHA!
  13. Wat zoek je überhaupt aan sponsoring voor een bijeenkomst van Rio's op een parkeerplaats aan de A12 ? Benzine vergoeding deelnemers ? Broodjes ? voor je eigen leuke dagje ? Dat regel je toch lekker zelf ?
  14. USB tips&tricks horen hier: USB tips & tricks daar kun je bijvoorbeeld lezen dat sommigen het wel goed doen en anderen weer niet. Suc6
  15. Daar zat ik ook al aan te denken, maar kon het niet zo gauw vinden. Maar dan m.b.t. invoer. Wat komt er nog bij ? btw wel een bak geld voor zo'n kale uitvoering.
  16. Die wel, maar deze niet #61
  17. Dames, heren, de results van maart Jurering met Remko.me gedaan en we waren het snel eens. Op nr 1 de Venga bij Volle maan Peter/VengaOK , van Harte ! http://www.kiaclub.n...dpost__p__83607 Op nr 2 een echte einde winter foto http://www.kiaclub.n...dpost__p__83802 RioTom, van Harte ! Op nr 3 Basismateriaal….etc.. http://www.kiaclub.n...dpost__p__85328 Wederom Peter/VengaOK !! Van Harte !! Goed bezig dus die Peter. Alle inzenders van de Kia foto's bedankt ! April loopt nu, maak daar iets moois van Ga eens stukje rijden voor een leuke locatie. Die "voor het huis" foto's zijn natuurlijk niet zo spannend. btw http://www.kiaclub.nl/topic/9339-best-pic-2012-mrt/page__view__findpost__p__85188 was met de klep open natuurlijk een winnaar geweest @Martin1977 We hebben je foto's niet mee kunnen nemen in de jurering vanwege onzichtbaar, jammer maar helaas. grtz! bigwade & Remko.me
  18. Prachtig verhaal Fotoooos natuurlijk, die willen we wel zien..
  19. Grappig, ik zat in mijn Sportage soms te wachten op de automatische ruitenwissers. Die deden het best goed, maar dat had ik zelf ook best kunnen doen.
  20. Die laatste(n) hebben ze nog helemaal niet. Die LPi wel, helemaal klaar, alleen op boot zetten, dat idee... waarom wachten, het is NU crisis w.b. fuelprijzen. Er zit waarschijnlijk e.o.a. bosmongool op de marketing/inkoop of er is iets anders aan de hand.
  21. Mooi, ik heb eens even gegoogeld en geen enkele werkelijke 30% reductie kunnen vinden. Wel 12,5 % op LPG maar dan moet er ook weer reut in en de besparing is dan nul. HHO Broodje AAP ?
  22. Nee, in een land met op "elke hoek van de straat" een LPG pomp ga je een compleet werkend uitgetest bi-fuel model in tijden van crisis natuurlijk niet lanceren. Stel je voor….. Dat bedoel ik, er is ergens een 2e agenda en dat is jammer. BTW is zo'n ding wel elders te bestellen ?
  23. Kleine correctie Kia Korea ziet het wel degelijk als mogelijkheid. De LPG Fortes rijden er in grote getale. Er gaat hier in NL iets fout tussen importeur en overheid of wat dan ook. We krijgen daar niks over te horen, punt. Waarom lukt het "Chevrolet" en Opel wel en Kia niet ? Geen idee.
  24. inloggen lukte alleen via de links die ik in de mail kreeg van MijnKia. En nu natuurlijk niks meer. MijnFiat is er nog niet of Cor moet zijn best gaan doen
  25. Dat had ik ook ..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...