Praktisch gezien heeft het autowrijven geen enkele zin.
Je bent er een hele dag mee bezig, dure spullen en dan is het klaar..
De volgende dag moet je door de plassen/blubber en is al het werk weg.
Dat swirls alleen te zien zijn bij zonlicht zegt genoeg.
Ook boeie bij inuil, er wordt ECHT BESLIST NIET naar gekeken. (ervaring van afgelopen week)
Het is prima je auto lekker te verwennen en sommigen gaan daar heeeeeeeel ver in.
Laat elkaar in waarde, een vette knipoog moet wel kunnen, denk ik..
Ben zelf een wasstraat type of afwasmiddelbeurtje