Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Welnee joh.. Er is toch een koopovereenkomst met prijs ?
  2. nothingonthehand dus.. In de lente kan Seoul er ook anders uizien
  3. ja da's raar maar verwacht geen verbetering met de nieuwe.. Het gaat om je voet, en da's al". suc6
  4. Hij oogt ook een stuk schoner/frisser btw..
  5. Auto hoeft maar 1x op te warmen. Ze komen warm aan bij de pomp, tanken af en gaan rijden. Dat scheelt ook echt. Ik heb met mijn 2.0-SP3 ook 5,7 oid gehaald dus 4,x met de Rio moet lukken
  6. Met maximaal 4x starten moet dat lukken.. IRL niet reëel helaas..
  7. Oplossing voor condens is altijd ventileren. Misschien zit er ergens een ontluchtings kanaaltje dicht. iig nooit je ventilatie systeem dicht zetten.
  8. reedt it is
  9. vond ik de 50e veer in je reedt wel waard, haha!!!
  10. Herejee Remko, ook bij jou hebben ze google toch? Zo ingewikkeld is het niet, toch ? Yokohama.... BTW het blijft lente, met temperaturen boven de 7 graden t/m maart. Niks winterbanden, Lentebanden moet je hebben..
  11. Bosch heeft service centre's http://www.bosch.nl/content/language1/html/index.htm Bel even voor het juiste type.
  12. bigwade

    Handboek

    Niet alles is gratis.. en de prijs valt erg mee, toch ?
  13. Hier in NL was het best eenvoudig. Samen ergens afspreken en een bakkie doen. Je weet al gauw met wie je te maken hebt, toch ? En dan is het verder gewoon boerenverstand en normaal communiceren. Ben wel heel erg benieuwd naar de houding van KiaMBE en of ze inzien dat zo'n click met een forum-delegatie best handig kan zijn. @azzaro; w.b. regering en Walen zou ik het neutraal houden, juist vanwege de relatie met KiaMBE :rolleyes:
  14. imbusstelanus, mooi woord.
  15. bigwade

    12 v compressor auto

    http://www.erconline.nl/compressor-mini-12v-250ps-p-3626.html http://www.todotipo.nl/EA-02458
  16. Hallo Henk, welkom hier, stel je even voor in de "voorstelwelkomsdraadjesafdeling".. Jij bent eigenlijk op zoek naar een werkplaats handboek ipv gebruikershandleiding ? Die werkplaats dingen zijn erg schaars maar wellicht dat Crum of een andere monteur je kan helpen. Suc6!
  17. Ik zie kandidaten http://www.kiaclub.nl/topic/8575-best-pic-2011
  18. Ga dan even naar Fase of een andere dealer. Je eigen dealer ligt dwars... Ik knap eigenlijk steeds meer af op kennis en niet communiceren van sommige dealers als ik de berichten hier zo lees.
  19. De Stebel zit "onzichtbaar" achter het Kia Logo volgens het ontwerp van bowie Kijk even de pdf na.. De originele toeter zit iets hoger en meer naar links. NB de originele cavia (versie 2) heeft een stelschroefje voor het lawaai dacht ik. bowie weet daar meer van. Jouw toeter ligt braaf te wachten op kamertemperatuur.. BTW Vandaag toch gauw 3500 euro bespaard .. B)
  20. ManManMan, dacht exact hetzelfde, die zit lekker met een kokteeltje ergens in de west.
  21. 1e lichting hè, inmiddels beroemd bij Kia.. Ik voorzie ook iets met matten.....
  22. Fijn dat het goed is gekomen. Mogen we na al je berichten dan ook even weten hoe je het met je dealer hebt opgelost en wat de eventuele kosten waren ?
  23. ook goed
  24. Prachtvolle auto, welkom hier ! Misschien nog een keurinkje ? Suc6!
  25. Je hoeft geen kennis van zaken te hebben om spullen te verkopen, toch ? Als je haar maar goed zit. Het is echt onthutsend w.b.product kennis in de automotive-branche. En sales mensen die roepen dat internet maar wat roept mogen naar het magazijn..(vrij naar Patrick met zijn X5)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...