Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Da's dus niet de laatste. Even terug naar de dealer en er op staan dat die er grateloos opgezet wordt. ECHT DOEN !
  2. Maar WT, welke kaart heb je dan dus nu ?
  3. nieuwe mediatheek aangeboord ?
  4. Zoiets als een strakke (bijv) blonde meid met overal pleisters ? Dat idee Remko ?
  5. bigwade

    Nieuwe Rio gekocht!

    Pracht modelletje, mis je de automaat niet ?
  6. Test drives ? Ik zeg doen........
  7. Dan natuurlijk de vraag, waar zit de originele ? Er zijn toch wel pica's met zo'n ding ?
  8. Bellend op een zebtapad een oversteker wegtoeteren wordt helemaal prijzig..
  9. 350 Euro !
  10. Daarna weer 3 uur lappen ? Dames heren, het weer wordt minder, maak snel wat leuks of ga eens graven in die harde schijven.. We willen beeld, veel beeld.
  11. Zeg eh....... Patrick.. wij vinden het natuurlijk veel leuker als we met jouw dame te maken krijgen hier…….. info auw-gurk: http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/
  12. De week vóór kerst en de tijd gaat hard..
  13. bigwade

    Sneeuwketting

    Huh ? als jij ze duur vind zijn ze toch duur ?
  14. Hoi Piet ! Laat me raden.. een witte..
  15. Die pasfoto's moeten onderhand wel gelukt zijn, toch ? Al iets van een programma ?
  16. Welkom.. Helaas is het zo dat de 2e gebruiker hier erg ondervertegenwoordigd is. Er wordt veel gemiept en gemopperd op navi's, matten en verbruik van de nieuwe auto's Moet je even doorheen kijken.. Ik hoop dat je je spoedig thuis voelt.
  17. bigwade

    Nieuwe Rio gekocht!

    in de mist.......
  18. bigwade

    Kleuren Rio?

    Joh, hebben ze de Rio ook in kleur ipv alleen in de grondverf ?
  19. Vanwege wat lichamelijk ongemak heb ik slechts 1 week van toeter kunnen genieten. Van bowie heb ik begrepen dat de toeter het best in shape blijft bij minimaal 1x gebruik in de week. Ik hoop dat de mijne niet is vastgeroest na 12 weken stilstand van auto, maar ga em zaterdag voluit proberen……. Midden Nederland, bij deze...
  20. HR, dit is een openbaar forum. Als je speciale vragen heb aan leden kun je dat beter via PB doen als je niet wilt dat er anders dan 1:1 gereageerd wordt. Wel zo duidelijk Heren gaan we nu stoppen met moddermeppen ? Geen laatste woord meer....... !
  21. Wat is er veilig aan stootstrips ? zijdelingse aanrijdingen ?
  22. Regeren is vooruitzien.. Heeft iemand zijn lente velgen/banden al besteld/binnen ? Nieuwe rubbercompound en velgen die beter bestemd zijn tegen de lente terreur zoals pollen etc. Autoweek is al aan het testen in down-under, heb ik begrepen.
  23. KVM is er acuut stil van..
  24. Dat zie ik anders.. In het magazijn werken de echte helden, de pakkemanzen boven maken er vaak een puinhoop van. Van X5 naar lijn 5, daar moest ik meteen aan denken.. Wat zal je vrouw blij met je zijn Telefoonmevrouw van Kia NL heeft wel een beetje gelijk, je hebt een koopovereenkomst met je dealer. Wat zegt die er van ? Over levertijden SP3 kun je hier genoeg lezen.. Welkom hier en ik hoop dat alles toch goed komt.
  25. bigwade

    Accu

    OT, mooie Kreta avatar
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...