Dat zie ik anders..
In het magazijn werken de echte helden, de pakkemanzen boven maken er vaak een puinhoop van.
Van X5 naar lijn 5, daar moest ik meteen aan denken..
Wat zal je vrouw blij met je zijn
Telefoonmevrouw van Kia NL heeft wel een beetje gelijk, je hebt een koopovereenkomst met je dealer.
Wat zegt die er van ?
Over levertijden SP3 kun je hier genoeg lezen..
Welkom hier en ik hoop dat alles toch goed komt.