Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. gezien de nieuwe Kia's krijgen we steeds meer zwerfvolk. 1:4 verhouding lid/bezoeker is inmiddels normaal, lijkt wel. Dat is best leuk, maar doe ook eens mee en laat niet alleen de leden opdraaien voor ervaringen of meer. Het kost niks en elke inbreng is er één. Er is aan getrokken om dit forum open te houden voor bezoekers, maar het kan ook best weer terug naar 3-5 vrije views alvorens te moeten registreren... Ben je op zoek, wil je info ? meld je gewoon even aan.
      • 1
      • Like
  2. Kialoog, helder Harter ik ga wel even zoeken. formuliertje komt er aan. NB dit gaat echt voor de mensen die er ernstig last van hebben. Verwacht ook even niet te veel, ik bundel het en zorg dat het op de juiste plaats komt, meer kan ik niet doen. Maar 7-10 dezelfde klachten gebundeld, doen meer dan iedereen voor zich, denk ik maar.
  3. Kan hier een slot op en verder gaan in http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/ Dank
  4. Je hebt misschien wel gelijk. Wat is de laatst geleverde kaartcode die nu bekend is ? Klopt dat systeem van 309 = Q3 2009 ? wat betekenen dan de laatste letters daarna ? Hoe kun je dat op je eigen systeem controleren ? Welke kaartcode gaat Kia leveren. Joendaai zit idd met hetzelfde probleem. (google maar eens op zo'n kaartcode)
  5. die heb ik nog. nb de mailserver bij Kia staat vanwege het navi gedoe rood te gloeien en dus staat dit nog heel even op "hold"
  6. waarom begin je daar een nieuw draadje over ? http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/ is er toch al ??
  7. Mis nog mailadressen van Flipperdeflap en JRA bijhekomen op lijst Kialoog totaal 9 dus Bij geen reactie van deze 2 ga ik aan de slag voor de andere 7 grtz
  8. best bescheiden handtekening, haha!
  9. Welkom hier Katja. Goede zet zo'n picanto, je weet het niet hè, met die zweedse onderdelen..
  10. @techno, welkom hier.. Rij die auto eerst eens even in en ga es wat langere afstanden rijden. @bigmac, heb je ergens een link met het nieuwste rijden ? Als "gehandicapte" rij ik nu tijdelijk mee met anderen en het verbaasd me hoe die met het gaspedaal omgaan en hoe volgas ze afstormen op files en roodlichten.....
  11. doe je net de verkeerde op slot..
  12. Kun je dat ook iets minder criptisch melden en dus linken ? Is makkelijker zoeken voor de lezertjes. grtz!
  13. dubbelpost wordt een bende
  14. @Jo, Waarom zou je dat willen ? SS systemen zijn er voor typegoedkeuring en niet voor enige vorm van bezuiniging of zorg voor het milieu. Heb al tijden een riante fles wijn klaar staan voor iemand die met bonnen en vast rij traject aan kan tonen dat SS zuiniger zou rijden. Type Kia maakt me niet uit.
  15. jouwkia zit nog in de ontkennende fase vanwege type shuffle...
  16. Die is geinig.......ech wel.....
  17. Tja Jheroen.. Veel Kia rijders zijn misschien wat ouder en hebben niks met computers. De vorige keer zijn er echt een hoop vaste gasten afgehaakt omdat ze de dingen niet meer konden vinden. Als de update nu weer zo groot is en alles ergens anders staat krijgen we dat weer. Dat lijkt me even niet wenselijk binnen 8-9 maanden. Maar eh... ik ga er niet over
  18. Geen idee hoe jullie je stoel hebben afgesteld maar het is beslist niet de bedoeling dat het hoofd "rust" op de hoofdsteun tijdens het rijden. Alleen bij rugleuning te recht-op zou dit kunnen en dan staat de rugleuning verkeerd. Het iets naar achteren zetten van de leuning en het in zijn geheel naar voren zetten van de stoel voor kleinere mensen is dan idd de oplossing. Probeer dat eerst alvorens aan de hoofdsteunen te gaan prutsen. NB die dingen zijn al voor niet al te grote mensen ontworpen...
  19. meneer whelton is spamm meneer whelton wil uggs verkopen
  20. Halverwege in een romantisch pensionnetje afspreken... scheelt km :lol:
  21. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Hoe kan je dat nou tegen vallen voor een niet ingereden motor..... Dat is toch zo'n 1.25 die ook in de Joendaai i10 zit ? Die komt met zo'n 900 kilo auto ook niet verder dan 1:17,5 in de praktijk.
  22. Van de 2.0 eigenaren mis ik nog 4 reacties w.b. mailadres. Ik probeer morgen een documentje te maken en rond te sturen aan de 8 grtz! Bert Jan, je bent de enige 1.6 en dat moet dan gewenning zijn.
  23. Hoi Jheroen, heb je ergens voorbeelden wat we ongeveer kunnen verwachten ? Bij de vorige verbetering zijn we nogal wat vaste gasten kwijt geraakt.
  24. Zo'n dieseltje is best te tunen hoor.. Welkom hier
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...