NouNou, we laten Anouk natuurlijk gewoon eerst alles vragen hoor, daar is dit forum voor...
Ook voor twijfelbibsen...
zoals gezegd, het is geen krentebol die je koopt en elk eurootje is er 1.
Laat Anouk nou even, heb haar al een PB gestuurd en misschien helpt dat.