@ http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4768273#msg-4768273 kun je zien dat er in de maand
september wel 16 ! nieuwe Souls op kenteken zijn gezet.
Dat is 1 kommazoveel per provincie........
Dan zou ik idd de stekker er uit trekken als importeur.
Voor Soul rijders wordt dit alleen maar leuker, je rijd uniek en er is vreselijk veel voor de Soul te krijgen om em
te pimpen.
Wees er zuinig op :D