Hoezo, je eigen merk om zeep helpen?
Inderdaad, hij maakte zelfs de opmerking dat je een KIA niet met BMW, Audi, etc. mag vergelijken, want dan heb je het weer over andere prijzen.
Natuurlijk begrijp ik dat ook wel, maar je mag toch wel iets meer verwachten van auto's boven de 20k!
Beste oZZZy, je hebt best gelijk en er zit op bijv. de motorkap zat schroeven dat ding fraai te stellen.
We hebben het er bij de toetermiddag nog over gehad.
Maar een 22K auto wordt hetzelfde behandeld als de duurste 45K auto in de fabriek.
Het is een proces dat volumes moet draaien.
Ook bij VW zie je dan verschillen.
Kan het beter, ja natuurlijk, en daar zijn ze mee aan het werk.
Ik voorspel dat Kia binnen 3 jaar Opel heeft overgenomen en het dan op de duitse manier gaat doen.
Heb jij nu met je wijkende lijntjes geen reet aan, tuurlijk.
Ik heb die afwijkingen ook, maar binnen sluit alles perfect en is na 19700km geen kraak te horen.
Auto is dusdanig geïsoleerd dat de 135DB toeter binnen stilletjes is, HAHA !
Suc6