Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. @Smart, zullen we hem, "sproeitoetsenpost", er in houden net zoals het reizende "ingerolen" wat inmiddels het midden van het land had bereikt.. (ben draadje even kwijt) @Plazaboy, doe tolken dan kunnen we je alle kansen/oplossingen bieden/aandragen !
  2. @Smart, Heb jij nou het idee dat Plazaboy werkelijk info wil ? of is dit een sproeitoetsenpost ?? (bestaat dit woord eigenlijk ??)
  3. Tja, afwijking binnen de normen is een geweldige dooddoener..... net zoals, guttagut U bent de eerste..... Ik heb het ook als je voor de auto staat is rechts iets anders dan links. Mij stoort het niet meer na het bekijken van een hoop andere merken. En eh..... als je hard rijd zie je het niet. Suc6
  4. Zekers, net als de oom van een zekere Angela.......
  5. Interactieve plaatjes: http://tinyurl.com/3vppjdv Klik met je muis in het beeld en sleep het de kant op die je wil. NB het zijn er 3, gebruik de pijlen onderin..
  6. Beginstand P (correct) Motor starten Voet niet op rem, bak geblokkeerd. Voet op rem, bak kan ontgrendeld worden middels pen, anders niet. Van R>N>D is vrij Van D>N is vrij, van N>R pen indrukken Dit alles is zoals het hoort Auto wegzetten/starten op N+handrem is niet correct. Van N>D>N is vrij zonder voet op rem bij starten. NB DIT IS DUS NIET DE BEDOELING
  7. bigwade

    Kia Sorento

    Hallo Willem, welkom. Wat is er mis met de bak ? Je auto is net een maand oud..... Wat heb je er in hemelsnaam mee gedaan 1e automaat ? NB maak je geen zorgen, dit moet piekfijn opgelost worden. Dus hop naar de dealer.. Ik ken zelf geen problemen met deze bak. NB het is dezelfde die gebruikt wordt in de SP3 en moet heel veel kunnen hebben. Laat even weten..
  8. bigwade

    Claxon

    Bedoel je dan één Stebel TM80/1 Magnum of twee Stebel TM80/1 Magnums? Indien één, welke klinkt dan beter, de lage toon of de hoge toon variant? Marcel Beiden ! verschil hoor je in filmpje 2 van Smart http://www.kiaclub.nl/topic/7789-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii/page__view__findpost__p__67622 De 3e is de Duo Magnum w.b sound hieronder plaatje van Valk
  9. Voor het huren van het paard voor 2 weken ? Ik heb de post van plazaboy toch ook zeker 6x gelezen maar kan er geen touw, paard of rio aan vast knopen...
  10. nounou profi hoor......haha! LEUK !!!!!!
  11. bigwade

    BPM

    Overheidsvoordelen....... Dat woord bestaat niet, minder nadeel wel maar Overheidsvoordelen........ Nooit van gehoord.
  12. bigwade

    Claxon

    Die Stebel Magnum klinkt ook goed. Tikkie minder agressief. http://www.valkmotorparts.nl/webshop/ Voordeel, er hoeven geen beugeltjes gemaakt te worden, kan aan de huidige beugel gemonteerd worden. Montage met relais verdient de voorkeur. "Kenners" noemen het overigens een soort "Opel Rekord" geluid, haha..
  13. Misschien dat die 163 paarden dan dezelfde kant op gaan lopen. Ik ben voor.......
  14. Als next project zie ik toch die grill van Bowie........ Geef maar eens op wie dat wil doen, bestellen we in meervoud en vragen bowie uiteraard weer voor assist evenals birdfeedertje voor montage. Werk-Locatie is nu bekend .........
  15. Top en bedankt, de 2e is de leukste; kan iemand met een account die op YouTube zetten en terug linken ?
  16. @azzaro Hey, dit was al de first BE/NL meeting hoor.. Coronado komt uit de buurt van Gent. Toffe gast en zeer fraaie auto (ondanks wit) !
  17. Foto's van Specialmade.. Frans bedankt !
  18. Mannen, bedankt, het resultaat is overweldigend Dat was beslist een leuke middag. In fact the first international Dutch/Belgium Sportage meeting.. Wat rits-rats kiekjes:
  19. bigwade

    Caravanspiegels

    w.b vakantie heb ik hele andere ideeën.. toen en nu, haha! herejee wat een malle pietje bedoeling, het blijft wel lachen natuurlijk. Foto's blijf ze maken, je kunt er later zo'n plezier van hebben ......
  20. Ze zijn hard aan het werk voor jullie allemaal.
  21. ±live verslag is ook mogelijk, btw
  22. birdfeedertje rijdt zo nu en dan in Zweden en heeft voor zijn ceed lange lappen kunnen scoren. Misschien heeft hij een adresje..
  23. ga er nou eerst eens in rijden joh.. kan je altijd voor een second opinion naar een andere dealer. Ik neem aan dat je garantie hebt op de reparatie. Ik weet niet beter dat turbo's horen te fluiten, maar misschien is dat achterhaald. Suc6
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...