Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Tuig dat spul..... Je mag ze niet eens kapot maken... http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenmarter Die toiletblokjes schijnen ook al niet zo goed te werken. Hier een kenner.. http://www.hanbrinkcatesteenmarter.nl/
  2. Geinig.. Heb geen baan, ben zelfstandig. Heb weken van 150km maar ook 1500km.. Dus resultaten uit het verleden etc, HAHAHAHA! Suc6 !
  3. Ik denk t/m 6/6 09.15 minstens, toch EB ?
  4. Volgens mij vergeet je er 1000 B97 gooit zijn zooi los in de auto, ook een idee, trouwens, haha!
  5. Ah, dit gaat leuk Er is er 1 die het niet snapt, er is er 1 die ze niet wil hebben en er is er 1 die me wel heel ver weg wil hebben, haha! Geen addertjes, geen gras, de enige voorwaarde is dat je de doos zelf komt ophalen in Nieuwegein Voor Belgen misschien wat ver, maar plak er een leuk dagje Utrecht oid aan vast
  6. bigwade

    Cee'd matten

    Zou zomaar kunnen.. Autohaag Zeeuw staat niet echt goed bekend...
  7. DAMES, HEREN, via via ben ik aan de Kia kofferset voor de SP3 gekomen. http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/Accessories/ Ingevouwen In doos en opslag past dat in een doos van 80x40x40cm. Uitgevouwen vult het de laadruimte van je SP3 Het zijn 3 rolkoffers en 3 tassen met logo. Waarde Eu 300,- oid Perfect voor de SP3 (goed spul) Voor mijn gezin (4) is het net niet handig deze zomer en daarna wordt alles weer heel anders. Voor jullie wel handig ? Kun je er wat mee, wil je ze beslist hebben....... Doe een gok naar mijn km stand van mijn SP3 op 6 juni 2011, 09.00 Degene die er het dichtst bij is mag/moet ze GRATIS ophalen in NwGein. Genoeg info op kiaclub.nl te vinden over mij en mijn auto. 1x km stand per deelnemer. Je mag dus maar 1x posten. Suc6
  8. =VB VartaBlokje ??
  9. Had nou zo gehoopt dat je dat niet door had.. Wordt het nu een slechte nacht ?
  10. Zo zie je maar dat een topauto binnen 10-11 maanden al weer volstrekt achterhaald is. Ik zou gaan klagen, HAHAHAHAHA!
  11. Maakt merk nog uit ?? HAHA! Motorruimte, bedoel je toch ?
  12. bigwade

    Zijwindschermen

    Leuk toch ? Voldoen ze w.b wind binnen en geluid ? grtz!
  13. Sluit ik me bij aan. In dit geval is het geen zeuren maar idd een teleurstelling. Proefritten toch te kort gedaan ? We horen het graag van Wolter4
  14. Random en repeat wordt gewist dacht ik.
  15. prachtvol, maar dat is idd dezelfde radio die ik ook heb. Hij kan dus geen settings onthouden, dat is waarschijnlijk ook de reden dat USB en Radio zo anders klinkt (wilde gok) Ik zeg, hup een verse halen.. Dit hoort niet, en anders ga je bij de dealer maar even bij de democar vergelijken en anders ben je ook welkom in NWGein.
  16. Leuk man, maar eh.....toch geen witte hè. grrrrr. Had even gekeken wat dat voor auto is en dan zie ik weer heel veel van die koelkasten..
  17. Als je de USB stick er NA het contact uitzetten uithaalt en VOOR het contact aan de USB stick weer op zijn plek zet, heb je ook behoud van nummer en geluidsinstellingen. @ EB, Kun je trouwens eens een plaatje plaatsen van je radio. Bij een posting van een donkere alarmknop zie ik ook een andere radio, misschien vandaar. De winst moet vast ergens vandaan komen..
  18. Je vind het geluid ook al niet best.. Ik vermoed dat er of een andere radio tegenwoordig wordt gemonteerd of dat die van jou niet helemaal in orde is. Mijn radio heeft een prima geluid met zowel mp3/cd/radio en onthoudt altijd de laatste broninstelling. productiedatum van mijn auto ca 29/9/2010 (sticker radiator)
  19. bigwade

    Cee'd matten

    http://www.kiaclub.nl/topic/3051-werking-isg-systeem/page__view__findpost__p__60737 Bericht 300, pag 15, linken werkt niet meer, kennelijk Ook AHZ ? als dealer……?? Niet accepteren !
  20. Ach hier in NL hebben ze nu een aardig radio reclame spotje. Geen idee wat het product is maar het gaat over een man die van een X5 naar lijn5 gaat...... Kan dus ook (BMW>>Tram)
  21. Heb iPhone 3G (geen S) Voice gedoe weet ik niet, gebruik ik niet, bel zelf überhaupt amper/nooit in auto. Gebeld worden gaat prima, met naam en alles op radio scherm. Verstaanbaarheid is helemaal oké Contact iPhone/Auto is er zeer vlot, heb geen klachten dus.
  22. 03-01-2011 10900km.
  23. Volgens mij bedoelt Alex iets anders. Bij de stand AUTO (van de verlichting) staat bij mijn SP3 overdag de LED verlichting aan. Op het moment dat het te donker wordt, komt het normale dimlicht erbij en dimt de LED verlichting.
  24. denk aan andere nummerplaten..
  25. Ik begrijp het best. Vanuit een lage BMW met lekker power en top-onderstel, naar een minder sturende hogere auto met geknepen motor is geen feest. De combinatie automaat en 2.0B is idd geen gelukkige, en ook ik ben op zoek of dat beter kan middels luchtfilter e/o andere uitlaat. Het is net of de boel geknepen is en het geluid bij 3000-3500 t/m kan wat knerpend/hinderlijk zijn. Aangezien ik het meeste in de Randstad rij kom ik amper boven de 90-110 en heb er niet zo'n last van, buiten het sturen. Zo'n rit naar Italië is natuurlijk wat anders. Die navi ? Daar ga ik het even niet over hebben, maar ik zou voor 99,95 euro een refurbished TT ergens in de auto leggen voor het geval dat.. Ben benieuwd wat je gaat doen. Leuke Turbo uit Canada importeren ? Moet kunnen grtz!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...