Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Verkoop cijfertjes feb 2011 http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4617051#msg-4617051 Sportage op 1 in zijn klasse Sorrento op 11 Ceed op 15 Picanto op 11 Soul op 5 Venga op 3, gek genoeg w.b. aantallen ruim achter de iX20 van joendaai.. Hoe kan dat ? Opvallend is verder dat alleen de auto's in de A/B/C klasse en de Passat in de D klasse meer aantallen hebben verkocht dan de SP3 Dat zijn buiten de Passat allemaal "kleine gebakkies" t.o.v. de SP3.
  2. bigwade

    Te Koop

    Mooiste Faab review hier: http://tinyurl.com/35flot4 Neem even de tijd zou ik zeggen, HAHA!
  3. Beslist ! Wanneer kunnen we daarvan weer gaan genieten ? Ik merk dat postings van vaste leden nogal afnemen. (IE probleempjes ?) De "levendigheid" is er een beetje uit ahw. Mijn eigen ervaring is overigens ook, dat het muisklik gehalte fors is toegenomen voor dezelfde resultaten als voorheen. Het garage deel vind ik erg leuk en ik zou het heel aardig vinden als leden eens na het poetsen een leuk foto rondje/ritje maken en die resultaten aan hun garage deel toevoegen. Je kan immers meer dan 1 plaatje toevoegen. Mijn eigen ervaring is dat plaatjes <1000 pixels breed en als jpg (Q7 in photoshop) en onder de 200Kb blijven, het goed doen. Wat ik jammer vind is dat mensen een garage auto opgeven en geen foto toevoegen. Deze lege plek wordt helaas wel getoond in de forum balk. Jheroen, er zit ook erg veel ruimte tussen de "garage balk" plaatjes op de Forum pagina. Dat kan vast iets minder. Dames heren, het wordt lente, dus laat zien die karren en leuke dingetjes En er zijn veel meer Kia's dan alleen Sportages Laat zien dus.
  4. Kom op Chrones, je weet best dat er mindere en betere dealer werkplaatsen zijn, punt. Je had er zelf nog twijfels over.. BTW op marketing cursus geweest, gezien het taalgebruik ?
  5. Peter, volgens mij zijn er 3 dingen.. Een Kia Een werkplaats Een brakke (fabrieks) navi Met de eerste zou niets mis moeten zijn. De tweede is kennelijk aan verbetering toe De derde moet je laten vervangen door een ander (werkend) merk. Onderhandel dat uit met je dealer en stap daarna over op een andere werkplaats. Suc6!
  6. Jheroen, graag "Bekijk nieuwe inhoud" VEEL prominenter als button. En verander/wijzig bericht VEEL ruimer dan nu. (1 minuut?) (en niet na 1 typo wijziging al een melding onder het bericht dat het is gewijzigd.) staat zo slordig. NB klachten w.b. IE al dan niet 6/7/8/9/ moeten toch serieus genomen worden.
  7. Nogmaals, probeer de kleintjes, je hebt nu immers niks en kijk effe hoe het loopt, ook over de gravelbaantjes in SW. Kan je alsnog besluiten Scanialappen te monteren. Ik zie mevrouw BF er niet echt met veel plezier mee rijden richting TNT 98% van het jaar, maar dat doet er niet toe (staat er zo'n MCDonalds-golf-petje naast je bij het stoplicht, nou mevrouw...U heeft grote lappen........HAHAHAHAHAHA!)
  8. Kia Sportage Sense(o) Pad is dan een 4WD?
  9. Zijn jullie Belgen van die bluts-boys ? Ik rij al tig jaar schade vrij en maak me niet echt druk over dat soort dingen. Ook na schade zal de boel, mits volgens Kia specificaties hersteld, de garantie gewoon doorlopen, lijkt me.
  10. Man moet jij geen foto-stock buro gaan beginnen ? Ik bewonder je beeldbank, had het al eens eerder gemeld
  11. Zo te zien hebben we een nieuwe moderator. Welkom birdfeedertje !
  12. Zowel 1757 als 1250 euro verzekering per jaar is redelijk hoog. Ik betaal (jawel) bij de Kia verzekering (NL) rond de 70 eu per maand All Risk met max no-claim korting (ouwe knar van 52) Nieuwwaarde 32000,- Eu SP3 AUT etc. Dat is 840,- Eu per jaar. Vervangende auto en geen gezeik bij schade herstel via dealer. (waar die hem heen brengt zal mij worst zijn) BTW de Kia verzekering was concurrerend met andere verzekeringen. Het is een misvatting dat je voor onderhoud naar een Kia Dealer moet. Zolang de OH specs maar gehanteerd worden. Dat is Europees geregeld en zal in BE niet anders zijn. Voor schade afhandeling kan een verzekeraar je niet verplichten tot gedwongen winkelnering. Ook hier, dit is Europees beslist. Tip. Zoek een goede verzekering en een prettig kleine dealer met goede werkplaats. In NL is Houten zo'n adres..
  13. Nee joh, die Poolse chauffeur is aan het rusten, parkeerterrein was vol.......
  14. Welkom hier.. Toch wel een gevalletje korting hoop ik ?
  15. Zoek effe een Zweedse dealert Man daar ga je hier toch niet mee rijden in ........Houten, prima asfalt daar, haha! En voor de rest zoals ik het al zei, de kleintjes doen/deden het prima. Komen er bij mij ook weer op.
  16. Mooi hè, we noemen het anders, maken het duurder en leveren minder, probleem opgelost. Misschien is die versie wel binnen 3 mnd te leveren........
  17. bigwade

    ISG

    Zoeken op dit forum op ISG of bijv. LPG werkt niet. Wat wel werkt is google. Over ISG is hier al veel geschreven. Google op "Kia Club.nl ISG+start+stop" en je krijgt al wat aardige resultaten. Deze heb ik alvast voor je opgezocht http://www.kiaclub.nl/topic/3051-werking-isg-systeem/ http://www.kiaclub.nl/topic/5573-start-stop-isg-en-accu/ http://www.kiaclub.nl/topic/5726-start-stop-systeem/ Als je hier zoekt op de ongebruikelijke term "fles wijn" kom je er ook. Hij staat er nog steeds trouwens
  18. bigwade

    ceed weetjes

    Overigens is die Peter Schreyer niet eens de echte ontwerper van de SP3 want die was al zo goed als klaar. Naam is me even ontschoten, maar het is een ontwerper van het TEAM Peter Schreyer.
  19. Rechtsboven staat (bijna verborgen) "Bekijk nieuwe inhoud" Klik die eens aan.. Bedoel je dat ? Mag van mij ook VEEEEEEL DUIDELIJKER.
  20. Kan aan de radio liggen. Lees deze ook even door: http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/
  21. Op mijn diverse macs met Safari en Firefox merk ik niks van de problemen die Rick en jij melden. Ook de iPhone versie doet het echt goed. Dat IE (wie gebruikt dat nog ) niet werkt is een uitdaging voor Jheroen. De tijd om berichten te wijzigen moet dramatisch omhoog, dit is idd niks.
  22. Mijn dealer heeft een eigen wasstraat. Elke keer als ik mijn auto kom brengen krijg ik ongevraagd mijn auto gewassen terug. (leuk gebaar) De was uit zijn wasstraat geeft helaas (tijdelijk) vervelende strepen op de voorruit bij regen. Bij mijn eigen wasstraat (Anac NWGein) gebruiken ze kennelijk ander spul en heb er geen last van. Maak je voorruit eens heel goed schoon en kijk eens hoe het dan gaat. Mijn wissers doen het na 4900km nog steeds prima en ik zou ook niet anders verwachten.
  23. De "kleintjes" hebben het op mijn vorige Sportage prima gedaan. Geen enkele beschadiging aan voordeuren voor-onder. Het lijkt klein maar ze doen het dus wel. BTW je gaat toch niet met die Scania flappen rijden Ziet er niet uit, haha!
  24. bigwade

    Gaspedaal

    Zoeken op het forum met de term: gaspedaal sportage levert 11 resultaten. http://www.kiaclub.nl/topic/4967-vraagje-over-gaspedaal-nieuwe-sportage/page__p__40929 is er 1 van.
  25. 3/1/2011 levering incl. OH boekje..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...