Beslist !
Wanneer kunnen we daarvan weer gaan genieten ?
Ik merk dat postings van vaste leden nogal afnemen. (IE probleempjes ?)
De "levendigheid" is er een beetje uit ahw.
Mijn eigen ervaring is overigens ook, dat het muisklik gehalte fors is toegenomen voor dezelfde resultaten als voorheen.
Het garage deel vind ik erg leuk en ik zou het heel aardig vinden als leden eens na het poetsen een leuk
foto rondje/ritje maken en die resultaten aan hun garage deel toevoegen.
Je kan immers meer dan 1 plaatje toevoegen.
Mijn eigen ervaring is dat plaatjes <1000 pixels breed en als jpg (Q7 in photoshop) en onder de 200Kb blijven, het goed doen.
Wat ik jammer vind is dat mensen een garage auto opgeven en geen foto toevoegen.
Deze lege plek wordt helaas wel getoond in de forum balk.
Jheroen, er zit ook erg veel ruimte tussen de "garage balk" plaatjes op de Forum pagina.
Dat kan vast iets minder.
Dames heren, het wordt lente, dus laat zien die karren en leuke dingetjes
En er zijn veel meer Kia's dan alleen Sportages
Laat zien dus.