Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Gaat geen ene reet helpen versie 1 t/m 3 Kijk maar eens naar het profiel van een willekeurig voor of achterdeur. De kans dat het breedste stuk precies op de zelfde hoogte zit als je stripje is nihil. Lelijk en het heeft geen enkele zin helaas. Zover mogelijk wegzetten op een parkeer terrein helpt wel overigens Liefst in een 1 1/2 vak.
  2. Nee, nog geen bericht gehad. Gelukkig blijft het barstje onderin en heb er niet zo'n last van. We wachten af.. (op de nieuwe rubberoogst ?)
  3. Zo te zien worden de foto's een beetje "geplet"
  4. Loop deze even door http://www.kiaclub.nl/topic/6056-nieuw-accessoire-led-stadsverlichting/page__p__51685__hl__%2Bled+%2Bverlichting__fromsearch__1#entry51685
  5. Ah, vandaar dat zwabberen, het is de stuurinstelling )))))))
  6. Nee hoor, het is prima zo, het is ook maar een éénmalig klusje tenslotte
  7. Had ze net al via mail naar Alex gestuurd t/m 24 dec 2010 Zitten toch ook hele nuttige tussen. Graaf later nog wel verder
  8. Bij voeg voertuig toe is nu nog geen optie om plaatjes toe te voegen. Wat zijn de max pixel afmetingen en kunnen er ook andere merken geplaatst worden ? bijv. van 2e auto's, oldtimers etc
  9. Je OH boekje is het uitgangspunt voor de garantie en dat dien je aan te houden. Mocht je de auto nog niet hebben kun je deze hier http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/ bekijken.
  10. Daarom juist, vul maar in en hou het even bij
  11. Heb ook al zitten kijken.. Voor zitten ze ook en ik heb me ook al suf zitten piekeren waar dat nou voor is. Het staat wel aardig, dat dan weer wel..
  12. staat bluetooth wel aan op je iPhone ? Verder de stappen volgen in je boekje..
  13. De eerste berichten in het SPIII deel zijn van 5 feb 2011 De eerste berichten over de SPIII (v.a. ca feb 2010) staan nu op het SPII. Daar staat echt heel veel info die nieuwe leden nu dus niet zo gauw meer kunnen vinden. Vind het dus niet zo'n goed idee.
  14. Lijkt me geen doen om alle SP3 berichten vanaf feb 2010 te filteren en hier te zetten. Hou dat in hemelsnaam in 1 forum voor het overzicht. De SP2 verdwijnt vanzelf uit beeld met de jaren en ex SP2 eigenaren hebben tips voor de SP3 eigenaren. 1 Sportage deel dus !! Leden zijn mans genoeg te melden wat voor type ze hebben..
  15. HIER INVULLEN !!! http://www.kiaclub.nl/topic/5158-praktijk-verbruik-nieuwe-sportage/
  16. Dat is dus heel relatief. Je kunt je motor uitzetten, minuten laten afkoelen, en weer opnieuw starten. Kan een wetenschapper mij vertellen dat stationair laten draaien meer of minder schadelijk is dan opnieuw, kouder, starten ? Zelf heb ik altijd geleerd dat starten het meest aan brandstof kost, dus uitstoot. Een hybride die gewoon blijft lopen op benzine bij stilstand en hulp krijgt bij het optrekken van de electro ala Honda lijkt mij ideaal. Ik kan het mis hebben..
  17. Dat is al een heel stuk beter. Nu nog de nieuwe berichten (Bekijk nieuwe inhoud) op de oude home plek en het ziet er weer wat vertrouwder uit. btw op de iPhone is het Forum echt een mega verbetering..
  18. Dat was mij met file rijden dus ook al opgevallen, zeker met automaat, want die kruipt op stationair en het eco lampje gaat al heel snel branden bij iets meer snelheid. Met een handbak moet je steeds iets extra gas geven vanuit stilstand vanwege koppeling. Daar denken mensen in de Randstad heel anders over Rudi Amsterdam Utrecht (40km) kan zomaar een uur duren in de file en dat is toch echt een snelweg. En, je moet tenslotte van stad naar stad en daar begint het optrekken en remmen nogmaals. Groene golven zijn nog steeds een uitzondering, helaas..
  19. Grappig, ik had dat met een huurbus (VW) die deed het ook per uur (bij stilstand) en dat was eigenlijk heel weinig. (idd 1-1,5 liter p/u) Bij de verschillende tankbeurten heb ik bij 1 rit van 105km er bijna 2,5 uur over gedaan en dat had met die files eigenlijk heel weinig gevolg voor het gemiddeld verbruik. Dat deed mij nog meer twijfelen aan nut en noodzaak van een start/stop systeem. Ook ik zie met optrekken etc de actuele meting altijd naar de 20L/100km vliegen en pal achter een vrachtwagen in de zuiging naar soms nul....... Nut van hybride voor het optrekken zie ik nu iig wel in... Je testje morgen zal erg weinig uitmaken, maar doe dat wel even met warme motor..
  20. w.b de HomePage: Ik vind de Home Page er nog heel erg onoverzichtelijk en visueel niet uitzien. De "Recent toegevoegde berichten" is niet duidelijk/lekker leesbaar. Bekijk Nieuwe inhoud rechts boven is een stuk handiger, maar dat zit nogal verstopt. Meest recente discussies links voegt ook niet veel toe. Ik begrijp dat de functionaliteit veel groter is van het nieuwe forum (met name w.b. statistieken), maar een gebruiker wil slechts makkelijk berichten kunnen lezen. Bij "actieve gebruikers" zie ik alle gebruikers terwijl je vroeger direct een overzicht had van leden online (met de bekeken onderwerpen) en daaronder de gasten. Ik hoop dat deze dingen nog op de ToDo lijst staan. Het komt vast goed
  21. Ah, je hebt het al over meters... Die actuele is tamelijk onrustig, de gemiddelde zeker nuttig. Als je met de actuele achter een vrachtwagen gaat hangen weet de BC het vaak niet meer en jojo't heen en weer Vals plat etc. worden keurig weer gegeven en zolang je nou maar links van het midden blijft gaat het goed. Ik zou ook zeggen, na een paar tankbeurtjes weet je wel wanneer het zeer gaat doen w.b. verbruik en dan zou ik de actuele niet meer gebruiken maar de gemiddelde, maar dat is mijn bescheiden mening.
  22. Meen je dat serieus ? dat je dat aan de dealer hebt doorgegeven ? Sommige (logische) eigenaardigheidjes moet je ook voor lief kunnen nemen hoor. Het is tenslotte maar een tamelijk nutteloze gadget
  23. Done... En eh, welke grappenmaker heeft mijn "eenvoudig lid" veranderd ?
  24. Geslacht is echt mijn laatste optie (mac zowel bij Safari als FFox)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...