Heel goed Monika !
Elk weekend op pad voor anderen, die man van je.
Met dit weer en vroeg op staan heeft hij het hele huis vóór maandag klaar !
We zien de foto's graag
.
Probeer em via je computer netjes te formatteren en te vullen.
Probeer ook eens een ander merk.
Als die wel gevroten wordt ligt het aan de LaCie stick.
Handig leer-linkje w.b. foto tips:
http://www.eoszine.nl/192655/Classroom.html
(merk doet er niet zo toe, het zijn vrij algemene tips)
NB zelf DOEN en DURVEN is altijd de beste leerschool.
Theo, ik zou beginnen aan een 2e project.
Af is af tenslotte.
Als je dingen zoals wrappen moet gaan verzinnen ben je al te ver.
Koop eens voor die 1495 eu een Lada Niva oid en maak daar eens een vet wrede bak van.
Stuk leuker !
Goedenavond !
http://bit.ly/1kGgd9f
(links die niet werken 2x aanvragen)
en http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/
Post daar ook je verdere verhaal.
Zo houden we die dingen centraal.
Is namelijk voor bijna elke Kia gelijk.
groetjes !
Had het even gemist maar ik hoop dat Mieske007, vengafan en alle anderen die niet konden komen door ziekte etc. een beetje lol hebben gehad aan de ”verslagen” in dit draadje.
U is uniek
Als ik KiaMNL was zou ik u ambassadeur maken met een gratis nieuwe pica en tankpas.
Werkt veel beter dan witte rio's oranje plastidippen w.b. promotie