Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Lpg g3

    jammer van de "geen foto's" Tip voor het verlengen levensduur; Rij nooit de LPG tank helemaal leeg maar schakel op tijd over op benzine en ga tanken. Zo hou je beide systemen optimaal Bij leegrijden wordt het LPG mengsel te heet en daar helpen hardere kleppen niet tegen. Bij moderne installaties gaat dat overschakelen automatisch, maar ik zou het zeker ook zelf in de gaten houden. Suc6
  2. Prachtige auto. Veel plezier er mee. w.b. forums; je kunt ook gewoon op "bekijk nieuwe inhoud" (rechts boven in een normale browser) klikken en dan krijg je alle nieuwe berichten van de hele Kiaclub.nl incl. het café Veel onderwerpen zoals navi, USB, winterbanden opslag etc zijn voor alle types min of meer het zelfde. Have Fun !
  3. Reken eens uit wat een leuke trekauto huren zou kosten. Voor die paar weken toch ook een optie
  4. 1958, mooi jaar Jack ! Van Harte !
  5. Het is gelukt, topic kan dicht.
  6. Tuut, ouwe wandelmaat; Dat ziet er leuk uit ! Top ! ViaKia is een magazine dat geregistreerde Kiarijders (MijnKia) thuis gestuurd krijgen. Dat u het weet !
  7. Dat kunnen we niet hebben; hij's toch zeker niet wit mag ik hopen ? Edit: zie em nu op pagina 1, prima zo
  8. bigwade

    Lpg g3

    Hebben ze iets van een streefdatum voor je ? Foto's van de boel open vinden we trouwens ook heel leuk!
  9. Je mag naast mij parkeren hoor, ergens achteraan
  10. Eifel is heel groen, da's niet voor niks Zal duimen voor goed weer.
  11. Ziet er goed uit !
  12. Flipper, Van Harte !
  13. Ik zou me er voorlopig niet druk over maken. Ga eerst maar eens rijden met die prachtbak
  14. Probeer het eens bij Wolters IJsselstein.
  15. Nou, wie gaat even bellen met het RDW ?
  16. Leuk! Laat even weten wat het geworden is;-)
  17. Volgens mij is dat Europees geregeld en uw dealer praat maar wat. ( onderhoud is omzet en dat geven ze niet graag weg ) En natuurlijk welkom hier!
  18. Voor de jeugd onder ons; E10 was een suikervrije frisdrank (light) uit de jaren 80 (?) Niet echt succesvol want het is zelfs amper meer te googelen
  19. Had ik gemist.. btw waarom zo groot en in hoofdletters ? Zo belangrijk is ie toch niet ?
  20. Is dat via de Makro ? Ik zie ook geregeld best aardige aanbiedingen, maar ken niemand die er ooit gebruik van heeft gemaakt. Ik ken die regio ook niet echt maar misschien hebben andere leden tips en tricks.
  21. Is dat leuk zo'n resort of moet je je door de Russen heen tijgeren om iets van voer te bemachtigen..
  22. ^^ dat gaat automatisch..
  23. Na de herkeuring ivm "passen"
  24. ^^ Dat gaat die sloot niet redden...........
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...