Nee, net met andere dingen bezig, haha !
Maar eh, waar gaat het over ?
Er zijn aldi-stuurhoesjes te koop, er zijn prof stuur-bekleders, er zijn dhz stuurhoezen van leer EN er is misschien iets te regelen
vanwege garantie.
Van Peerke hebben we al even niks gehoord, helaas.