Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Je had het over de grote jongens Onderaan dat artikel staat dat zelfs V-power geen verschil maakt met gewone benzine en dat dus alle Euro 95 min of meer gelijk is. E10 als Euro 95 verkopen mag niet.
  2. tinq tango mag geen E10 als Euro 95 verkopen. Dat is een feit, dat zou oplichting zijn. Bij mijn Tango is dan ook geen E 10 te koop
  3. Bijzonder.. staat er niks op je contract ?
  4. Je ziet door de rozen de bos niet meer....... Overigens als beide rozen Harry hadden geheten zaten jullie alweer aan de patience, mannen...
  5. Hou eens op met die onzin.. http://www.kiaclub.nl/topic/5173-sportage-2010-chiptunen-heeft-dat-zin/?p=151384 http://bit.ly/1i9aMcH http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/dure-premium-benzine-rijdt-niet-zuiniger/speel/1/
  6. Ik zat ook al zoiets te bedenken maar dan tussen het reservewiel en bodemklep
  7. Hoi Roos ! Picantootje van welk jaar ? Plaatjes ?
  8. Import auto dus. Doet dat nog wat in de garantie ?
  9. ^^ heel verklaarbaar. Maar laat ze het effe goed uitzoeken !
  10. Wordt een mooie bos rozen zo
  11. bigwade

    Zwart dak of toch niet

    Prachtig !
  12. Google maar eens op biobrandstof en bijvoorbeeld regenwoud. http://tinyurl.com/mavp5do http://tinyurl.com/mxfck9k
  13. citaat "O,ja voor de liefhebbers is er een snackbarretje waar je een heerlijke ijsje of een frietje kan krijgen. :-)" Met nadruk op KAN dan toch zekers.. Mooie plaatjes en verhaal ! Fijne Pasen !
  14. 2e plaatje zelfde auto
  15. bigwade

    Sportage 3a ?

    en doet niks meer of minder w.b power en wordt ook CO2 technisch niet met een leuk label gewaardeerd. Kortom, kansloos in NL.
  16. bigwade

    daar is die dan

    Toffe Kar Bob ! Veel plezier ermee.
  17. bigwade

    Sportage 3a ?

    w.b prestaties blijft het met de nieuwe 2.0 huppeldepup. Beter hadden ze de 1.6 van een turbo ala proceed GT kunnen voorzien.
  18. Heb je dit nou allemaal thuis link-technisch gezien paraat staan ? Ik zou een draai om mijn oren krijgen, haha !
  19. bigwade

    Zwart dak of toch niet

    Tja of misschien hebben die mannen tijd en zin om op 1 juni eens ergens aanwezig te kunnen zijn met fotomapjes en mogelijkheden...
  20. bigwade

    Zwart dak of toch niet

    Cool ! Leuk gebakkie ook
  21. De zoekfunctie werkt niet zo goed. Dat is vaak op forums. Als je bijv. hier op LPG gaat zoeken krijg je ook niks. Via Google met "kiaclub.nl+zoekterm" gaat het prima. E10 komt vooral in Frankrijk en Duitsland voor dacht ik. Helaas wordt er kostbare landbouwgrond voor gebruikt om dat spul te maken. Heeft iets te maken met de groene gekte
  22. Durf het bijna niet te vragen maar wie is de begrijpende dealer ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...