Ga naar inhoud

NAVIGATIE - software- en kaartupdate


chuckion

Aanbevolen Berichten

Ik kon me niet direct herinneren dat iemand hier al vernoemd had dat ze een 'eigen versie' hadden laten updaten in de garage. Daarom dat ik het toch liever even vroeg.

Je weet nooit dat er ergens 1 of ander bestandje gecheckt wordt dat er wel/niet is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begreep dat je softwarematig een bestandje had gedownload van Navteq en zelf geïnstalleerd. Ik begrijp uit jouw verhaal dat je zelf 'iets' gedaan hebt wat mogelijk ontdekt wordt. Daar kan ik helaas geen juist antwoord op geven. Dat weet ik niet.

 

Ik neem aan dat ze bij de garage dit niet zondermeer kunnen zien. Er gaan niet meteen schermen op rood....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 maanden later...

Hallo,

 

Nog steeds dezelfde versie beschikbaar of is er al een nieuwere?

 

Ik zou het graag laten uitvoeren bij een Kia Dealer, alsook de kaartupdate....maaaar...

Sommige "officiele" KIA dealers zijn hier niet vertrouwd mee.

 

Als iemand mij in BELGIE een KIADEALER kan aanraden die er zeker ervaring mee heeft, laat het mij gerust weten?

Of indien er iemand mij wil helpen bij het installeren, wil ik gerust hiervoor even langskomen. Uiteraard tegen betaling.

Ik hoop op reactie. Bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Nog steeds dezelfde versie beschikbaar of is er al een nieuwere?

 

Ik zou het graag laten uitvoeren bij een Kia Dealer, alsook de kaartupdate....maaaar...

Sommige "officiele" KIA dealers zijn hier niet vertrouwd mee.

 

Als iemand mij in BELGIE een KIADEALER kan aanraden die er zeker ervaring mee heeft, laat het mij gerust weten?

Of indien er iemand mij wil helpen bij het installeren, wil ik gerust hiervoor even langskomen. Uiteraard tegen betaling.

Ik hoop op reactie. Bedankt...

 

@Chuckion,

 

De meest recente versie van de software is 7.4.5. 

post-3752-0-49802300-1406668221_thumb.jpg
 
De Kia rijders die voor de actie hebben gekozen om 7 jaar een update
te krijgen hebben niet de beschikking over deze software. Deze software
wordt namelijk bij de dealer geïnstalleerd. Het is dus niet dat iemand je
niet wil helpen maar zij hebben niet de beschikking over de benodigde software.
 
Grtz.
Specialmade
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Dat zou niet zo mogen zijn, dan is er sprake van koppelverkoop. De aanschaf van kaartupdates voor de Kia staat helemaal los van een kleine of grote beurt.

Wanneer er meer forumleden dit zo ervaren of wordt meegedeeld, dan hoort de KCG dat graag, zodat wij dit kunnen voorleggen aan Kia Nederland.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Het is niet LG, maar Navteq dat de kaartupdates en software levert. Alleen de hardware komt van LG.

Dus dat kan betekenen dat we de 7 uodates die mij € 195 heeft  gekost ook niet meer door zouden kunnen gaan Waar is kia mee bezig  Het is nu bijna dec en nog geen update De laatse was van maart 2014 die er n.b in dec 2013 is in gezet

Wel een beetje raar toch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik trek nog geen conclusies ik vraag alleen of het mogelijk is dat zoiets kan gebeuren. Zelf ga ik er gewoon nog vanuit dat ze de kaarten blijven leveren maar kan me ook goed voorstellen net als bij telefoons dat ze op een gegeven moment stoppen met ontwikkelen van updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voorbarig toch allemaal. Er worden conclusies getrokken die nergens op zijn gebaseerd.

Niets voorbarig aan Wat ik al schreef het duurt nu wel heel lang voordat er een nieuwe update is Ze kunnen straks beter al de 2016 erin zetten Sorry maar ik vind het heel slecht van Kia en Navteq heb er geen andere woorden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...