burensemafkees Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hallo, Ik heb maar besloten om een navigatie te gaan kopen ipv mijn standaard radio, ben er nog niet uit welke het gaat worden maar dat wordt wat shoppen. Nu ben ik wel benieuwd naar het kapje zegmaar, hoe dat ook heet? het gaat gewoon om het gedeelte om de radio heen zeg maar. Kan je dit ergens bestellen of moet je dit bij de dealer halen? het gaat om een kapje met uitsparing met de start/stop knop groetjes Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ik neem aan dat je het front van de radio bedoeld zo als op de foto deze kan je op ebay bestellen voor niet als te veel geld http://www.ebay.com/itm/GPS-Dash-Integral-Fascia-Audio-Integrated-12p-For-11-12-Kia-Picanto-/200660683014?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2eb84f0906&vxp=mtr deze link is maar een voorbeeld er zijn er erg veel te vinden 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 In het picanto gedeelte vind je tientallen pagina's over jou vraag, ook wat mensen vinden van bepaalde merken enz enz. Ook is daar veel info te vinden over bv het inbouwen. Ps, jij bedoeld denk ik het front om je radio. Hieronder alvast een begin, succes. http://www.kiaclub.nl/topic/12435-navi-dvd-7-inch/ Quote
burensemafkees Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Klopt. Had al wel wat gelezen, het enige wat ik nog niet weet is: stel je koop een Witson, dan is het plug en play, klaar. maar stel ik wil een appradio van pioneer, welke benodigdheden heb ik dan nodig? want lijkt me dat het niet alleen een frame is? bedrading ed? solderen? Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 voor de bedrading zijn mooie verloop stekker te koop die van de orginele stekker naar een iso aansluiting overgaan dus blijft het plug en play en voor de stuurwiel bediening zijn ook verloop kastjes te koop zo dat deze dan weer op de radio kunnen worden gebruikt hier onder een voorbeeldje http://www.ebay.nl/itm/Kia-Picanto-2011-on-Steering-Wheel-Stalk-Control-Interface-Lead-CTSKI004-2-/271202998301?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item3f24f5581d&_uhb=1 Quote
burensemafkees Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Oke, maar stel: ik koop de appradio van pioneer, dan heb ik nog dat ene frame nodig en die verloopstekker, verder niks? en klinkt misschien stom, maar ik heb het niet zo op ebay. Is het allemaal niet in Nederland te bestellen? Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ja hoor alles is gewoon in nederland te bestellen bij een beetje audio man kost soms een beetje mee maar zou geen enkel probleem moeten zijn en je hebt inpriciepe een nieuwe radio een verloop kabel en een nieuw front nodig dan kan je dus e.v.t de stuurwiel bedienings verloop kastje dan zou je genoeg moeten hebben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.