Gast Stief Geplaatst 14 Mei, 2014 Geplaatst 14 Mei, 2014 Ik heb de foto's nog eens bekeken en mijn aanbod blijft staan. Mijn oplossing zou zijn om een tweede set stekkers in de splitsen op de bestaande bedrading waar nodig en verder met verloopjes te werken. De oude navi kan dan sowieso altijd teruggeplaatst worden. Maar om de juiste materialen te regelen moet ik dan wel sommige dingen wat beter zien. Als je interesse hebt PM me dan maar. Niet meer over nadenken. Ik zeg doen!!! Hij hweft er verstand van zoals je aan zijn eerdere project kunt zien Quote
baccera Geplaatst 14 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2014 Stief, op 14 Mei 2014 - 18:05, zei: Niet meer over nadenken. Ik zeg doen!!! Hij hweft er verstand van zoals je aan zijn eerdere project kunt zien Is inderdaad goed gedaan. Wordt de 8 inch android misschien toch nog een leuk project! Fred Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Fred, het was leuk je te ontmoeten, je hebt een erg mooie auto! Heel erg jammer dat het niet gaat lukken, dat had ik zelf ook wel erg leuk gevonden, maar met CANbus EN SPDIF die ons dwars zaten gaat het mij niet lukken. Quote
baccera Geplaatst 21 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2014 Murcielaygo, op 21 Mei 2014 - 11:38, zei: Fred, het was leuk je te ontmoeten, je hebt een erg mooie auto! Heel erg jammer dat het niet gaat lukken, dat had ik zelf ook wel erg leuk gevonden, maar met CANbus EN SPDIF die ons dwars zaten gaat het mij niet lukken. Inderdaad erg jammer dat het niet gelukt is. Je had alles goed voorbereid om het een succes te laten worden, maar helaas. Nogmaals bedankt voor je inspanningen. Fred 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Jammer joh. Had echt verwacht dat het wel zou lukkën. Quote
baccera Geplaatst 22 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2014 Stief, op 21 Mei 2014 - 23:56, zei: Jammer joh. Had echt verwacht dat het wel zou lukkën. Dat had ik ook verwacht. Murcielaygo heeft echt verstand van zaken en heeft enorm z'n best gedaan, maar het bleek helaas niet mogelijk. Ik ga de 8 inch android nu maar verkopen. Zo jammer. Fred Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.