Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, stuurt prima, ziet er top uit, maaarrrrrrrrr,

Motor vermogen komt er iets anders in en hij is niet zuiniger geworden.

Had toch stiekum liever een Turbo motor gezien.

Hier schieten we niet zo veel mee op.

Ene, zeuren dat ie niet zuinig is doen we niet meer he, anders had je wel een Picanto gekocht.

Geplaatst

Erg teleurstellende resultaten. Had wel gehoopt op betere trekkracht en een zuiniger motor. Is wel mogelijk kijk maar naar andere vergelijkbare merken.

Vooral het 1e is belangrijk als je er een caravan achter hangt.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

De geruchten gaan al een tijdje maar een 1.6 turbo is er nog steeds niet.

Je moet het doen met de 2.0 direct ingespoten benzine motor.

Ook leuk maar naar het verbruik moet je even niet naar kijken :-)

Moet er bij zeggen dat ik de facelift geslaagd vind.

Geplaatst

Ben zelf heel tevreden dat de vernieuwingen minimaal zijn. Mijn Sportage is nog geen jaar oud.... Zou jammer zijn :-)

Betreffende de zgn "stuurproblemen" ik heb GEEN enkel idee waarover het gaat... tot nu toe niets merkwaardigs of abnormaals gemerkt bij het sturen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

• Like 1
Geplaatst

Nogmaals, een SUV koop je niet vanwege zijn zuinigheid, vind ik altijd een beetje gezeur.

Geplaatst

Ja, natuurlijk, maar het verschil is wel fors met de modernere blokken...

• 3 weken later...
Geplaatst

Dat in mijn ogen echt te geringe motorvermogen is voor mij de oorzaak geweest 'm nu in te ruilen voor een auto met meer pit. Als er een Sportage turbo-versie gekomen zou zijn (net als in de US) zou ik die zeker overwogen hebben.

Dat brandstofverbruik....tsja.... dat geldt helaas voor al die "hoge dingen".....: een SUV (groot of klein) heeft nu eenmaal de aerodynamica van een tuinschuurtje... dat hoort erbij als je hoog wilt zitten....

Gast Timo0103
Geplaatst

Ik kan mij voorstellen dat de benzine versies niet echt uitblinken in vermogen, zeker met het gewicht van de sportage.

Daarom ben ik ook zo blij met mijn diesel Kanon, compleet andere sportage die wel sportief is.

Af en toe net een dolle stier :-)

Geplaatst

Ben het helemaal met je eens.

Maar het MAG niet in dit land.

Diesel is hier EVIL vanwege BAH.

In DE en BE, onze buren, denken ze daar heel anders over, gelukkig.

Jammer, jammer, jammer..

@all, Denk ook eens na bij komende verkiezingen en lees je eens in.

• Like 1
Gast Timo0103
Geplaatst

Klopt Bigwade, helemaal mee eens.

Mijn vorige auto was een nieuwe Mazda 6 2.5 GTM (2008 ) was smeriger dan mijn huidige diesel.

?????? Snapt u het nog??

En maar dokken elke maand voor de wegenbelasting.

Maar ja, niet zeuren, gewoon plezier hebben aan de sportage.

:double fuck:

Geplaatst

Ach een diesel is leuk maar als je net als ik de auto alleen particulier gebruikt,  Een dienstauto die ik ook voor  woonwerk mag gebruiken en vrouwlief 1 km van het werk woon, is een een 1.6 GDI duurgenoeg en ook voldoende voor mijn caravan knaus 420QD 1200KG. 

rondreis spanje gedaan met caravan en afgelopen jaar italie gewoon prima te doen.

en dan komen de NM beulen ja de mijn heeft 400NM nou prima, ik kom ook boven nooit onder de 90KM wel iets meer terug schakel

logisch he.

afgelopen jaar in italie vroeg iemand die een 2.0 had hoe de auto het deed, ik zei prima en toen hij door kreeg dat het een 1.6 was kreeg hij grote ogen want hij had problemen in de alpen dat de auto slecht naar boven ging. Ik denk dat de 6 bak ook een voordeel is.

vroeger reden we ook met 90 of 100 pk met caravan naar zuid spanje. ik ga niet het hele jaar in een veel duurdere auto rijden voor 4 weken vakantie in het zuiden :-)

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...