Jump to content

knipperlicht aansluiting

wavoe

Recommended Posts

Hallo,

Iemand enig idee waar ik de aansluiting kan vinden onder de stuurkolom naar de knipperlichten?

het relais heb ik wel gevonden maar de achterliggende bedrading niet.

Ik zoek de verbindingen naar de lampen zelf om cv op aan te sluiten.

Het is een Picanto uit 2005.

Weet iemand welke connector of welke kleur draden ik moet zoeken?

Kan nergens iets vinden, heb geprobeerd te meten, maar ook zo niets kunnen vinden.

alvast bedankt!

Ik twijfel of de draden in de stuurkolom daarvoor wel geschikt zijn.

Je kunt naar mijn idee beter in de linker dorpel/achter het schoppaneel kijken, naar mijn

weten lopen daar de draden naar de achterlichten, dus ook die van de richtingaanwijzers.

• Like 1

Ik twijfel of de draden in de stuurkolom daarvoor wel geschikt zijn.

Je kunt naar mijn idee beter in de linker dorpel/achter het schoppaneel kijken, naar mijn

weten lopen daar de draden naar de achterlichten, dus ook die van de richtingaanwijzers.

Ahh.. okee, voor beide knipperlichten?

een idee hoe ik ze herken?

XTRA40 zou mooi zijn, ik ga alleen vanavond ook even kijken, die kapjes zijn er zo allemaal af.

Ben benieuwd, mocht ik zelf het antwoord hebben zal ik dat ook posten, zag meerdere threats waar ze erom vroegen maar nergens is eigenlijk een antwoord te vinden.

Ja, voor beide kanten als het goed is. Helaas zo geen idee van de kleur, maar met een 12V spanningzoeker kun je

natuurlijk de alarmlichten aanzetten en dan meten. Er zal vast wel een stekker achter het schoppaneel zitten denk ik.

En anders even bij de achterlichten zelf kijken wat de draadkleur daar is. Als die niet onderweg van kleur veranderen

(zoals bij mijn Aygo het geval was) weet je meteen waar je naar moet zoeken voorin...

Die meerdere threads gaat volgens mij wel om verschillende auto's, niet specifiek de Picanto TA...

Nou... gemeten tot ik een ons woog..

knipperlichten aan en veel draden gemeten en ook de blauwe en groen..

Maar geen 12V gevonden die meegaat op de knipperlichten.

Nu kon ik het zekeringkastje openen om te kijken welke draden vanaf het relais kwamen, maar dit durfde ik niet goed aangezien de hoeveelheid bedrading.

Dus als iemand er wel achterkomt... zou ik het graag vernemen.

Mocht ik ze zelf nog vinden horen jullie het natuurlijk ook.

• 2 years later...

of nog even geduld hebben ik heb  werkplaats handboek in bestelling staan als die binnen zijn zal ik het waarschijnlijk wel voor je kunnen opzoeken

Heeft u of weet u ook hoe ik aan een werkplaats handboek van de Picanto 2013 kan komen. Tot heden van al mijn auto's er 1 gehad maar sinds de aanschaf van de picanto vorig jaar kan ik niets vinden.

• 7 months later...