roos30 Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Effe voorstellen... via Google op deze site....want ik heb al vraag geplaatst op het forum. Ben eigenlijk al meer dan 12 jaar fervent motor rijdster waar ik maar 1 keer met pech langs de kant van de weg stond en een auto was altijd voor erbij als het echt koud en glad wordt. Via Panda, Polo, 205 nu dus Picanto. Heb door deze autootjes veel geleerd om met mankementen om te gaan. Heb de luxe van stuurbekr. AC, el. ramen voor en achter, centr. .deurvergr. air bags, buitensp. elektr. ABS enz nooit eerder gehad. Wel kapotte dynamo, ontsteking, lekke kachel, vastzittende remmen, gebroken raam kabel enz enz. Gelukkig een handige broer die helpt dat ik de garages niet plat loop en die bijna alles zelf doet aan zijn Amerikaanse Wrangler, waarvan je de motor niet hoeft uit te lezen en resetten zegt hij. Bougies, olie, vloeistoffen ,filters, wissers, lampen, banden en andere kleinigheden luk tmij zelf wel. Weet dat sommige automobilisten niet veel op hebben met motorrijders, ik kan het van beide kanten bekijken. Als jullie ooit een Picanto zien met een sticker Ik MOTOR ook zien toeter maar. Quote
bigwade Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Hoi Roos ! Picantootje van welk jaar ? Plaatjes ? Quote
Smart Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Welkom op het forum Roos. Ook handige motorrijdsters met twee rechterhanden zijn welkom op het forum. Mijn broer hierboven was mij al voor zie ik...... Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Specialmade Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 heer BW, lees even hier voor het jaartal van de Picanto van Roos30 Grtz. Specialmade Quote
Smart Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Tja, die bigwade moet eens de zoekfunctie op het forum gebruiken......zo jammer dit! 1 Quote
bigwade Geplaatst 21 April, 2014 Geplaatst 21 April, 2014 Je ziet door de rozen de bos niet meer....... Overigens als beide rozen Harry hadden geheten zaten jullie alweer aan de patience, mannen... 1 Quote
roos30 Geplaatst 21 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2014 Jongens, mannen, heren en dames, zijn jullie automobilisten altijd zo snel gevat op elkaar? Ik wilde mij alleen ff voorstellen, Ik heb gewoon een fijne Picanto, 2005,1.1 en nog wat, grijs mettalic zoals er zoveel rond rijden (alleen waarschijnlijk de enige Picanto met zo;n rode sticker achterop) Ik had liever nuttige reacties op mijn vraag in de rubriek Picanto wel trusten iedereen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 April, 2014 Geplaatst 22 April, 2014 Roos welkom en veel plezier met je Picanto. Ps zo zijn deze mannen altijd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.