Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hi allen,

Tis dus zover ik heb mijn picanto nu ongeveer 1 jaar en paar maanden en er zit nu dus een deukje in de vouw van de deur iets voor de handgreep.. Helaas uitdeuken vind ik wat te prijzig dus wil iig de zwarte verf verwijderen iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik beschik niet over een polijstmachine oid

Ik parkeer de auto altijd heel bewust maar toch interesseert het sommige gasten niet dat ik keihard werk voor mn autotje helaas.. 

Posted

witte lak van een zwarte auto afgekregen, met een microvezel doek en teerreiniger en wat geduld kwam het er mee af uiteindelijk bij mij!

Posted

dat is balen Slam, is de ergste angst voor iedere zuinige autobezitter :( gezien het in de vouw van de deur zit moet het dan wel een bestelauto of zo geweest zijn toch ? de vouw zit vrij hoog

Posted

heb je al geinformeerd bij uit deuken zonder spuiten ??

die zijn ook niet als te duur 

en als er wel gespoten moet worden kunnen ze dat ter plaatsen doen en kost een stuk minder als een schade bedrijf

Posted

Heb ik ook eens gehad ben toen nar hier gegaan http://deuk-tech.be/nl_index.php voor 2 deukjes eruit te halen op moeilijke plaatsen heb ik toen +- 80€ betaald.
Ben er met mijn cee'd ook geweest en super tevreden over Ali zijn uitdeuk manier.
Kan hem aan iedereen aanraden en misschien verwijderd hij dan ook wel de zwarte verf op de deur als je het hem vraagt, hij heeft ook een polijstmachine.

Posted

net wat filmpjes gekeken over dat uitdeuken zonder spuiten, het zijn tovenaars en je ben veel voordeliger uit, en zo kan je voorkomen dat als je gebruik van je verzekering maak dat de No-claim minder wordt ;)

Posted

In Apeldoorn kunnen ze je precies vertellen of deze schade gedekt is en of het effect heeft op je no claim. Dat laatste is lang niet altijd het geval.

Dan kun je alsnog besluiten wat je doet.

Posted

Dat had ik na 3 maand dus ook.

Klein deukje rechtsachter boven de wielkast.

Nu stond mijn auto vorige week bij de dealer i.v.m. schade en las ik een adv. van hun afd. schadeherstel: Uitdeuken zonder spuiten 10 euro,max. formaat 1 euro munt.

Gebeld of ze dat ook even wilden doen,ze zouden het proberen.

Volgende dag auto opgehaald en was benieuwd,helaas.

De lak van de andere auto (wit op zwart) was wel weg,maar de zwarte lak van mijn auto ook en het deukje zat er nog in.

Het was dus alleen maar erger geworden en niets gezegd,moest het zelf ontdekken.

Monteur van mijn eigen vestiging zag ook dat het compleet mislukt was en heeft op mijn verzoek met een lakstift in ieder geval het kale stukje metaal weer bedekt.

Door de zeer dunne laklaag is uitdeuken zonder spuiten m.i. erg lastig zo niet praktisch onmogelijk bij een Pica.

Bij schade is m.i. de lak ook bijna altijd beschadigd.

Ontdekte overigens nu pas dat een deel van de voor en achterzijde van kunsstof is,zeg maar gerust heel dun slap kunststof.

Zo lang het er niet afwaait.

Posted

Dat had ik na 3 maand dus ook.

Klein deukje rechtsachter boven de wielkast.

Nu stond mijn auto vorige week bij de dealer i.v.m. schade en las ik een adv. van hun afd. schadeherstel: Uitdeuken zonder spuiten 10 euro,max. formaat 1 euro munt.

Gebeld of ze dat ook even wilden doen,ze zouden het proberen.

Volgende dag auto opgehaald en was benieuwd,helaas.

De lak van de andere auto (wit op zwart) was wel weg,maar de zwarte lak van mijn auto ook en het deukje zat er nog in.

Het was dus alleen maar erger geworden en niets gezegd,moest het zelf ontdekken.

Monteur van mijn eigen vestiging zag ook dat het compleet mislukt was en heeft op mijn verzoek met een lakstift in ieder geval het kale stukje metaal weer bedekt.

Door de zeer dunne laklaag is uitdeuken zonder spuiten m.i. erg lastig zo niet praktisch onmogelijk bij een Pica.

Bij schade is m.i. de lak ook bijna altijd beschadigd.

Ontdekte overigens nu pas dat een deel van de voor en achterzijde van kunsstof is,zeg maar gerust heel dun slap kunststof.

Zo lang het er niet afwaait.

Bijna alle auto's hebben kunststof bumpers ( in lakkleur)

Posted

Het lijkt wel of het metaal van de Pica dunner of slapper is als van andere auto's. Heb nog bij geen andere auto  zo snel kleine deukjes gehad  zonder lakbeschadiging . Ook op plaatsen waar geen contact met andere auto's  mogelijk kan zijn  geweest.. Waar de dakdragers hebben gezeten is het metaal ook  iets ingedeukt.

Posted

Naja het valt reuze mee en ik denk dat als ik de verf van de auto die het gedaan heeft eraf haal dat t niet eens zo erg opvalt.. Blijft mij natuurlijk altijd opvallen maar ik woon in Utrecht en ik moet zo nu en dan helaas de parkeer garage in dus het zal niet alleen bij deze buts blijven jammer dat ze nooit zo nauw kijken naar iemand anders eigendom..

Posted

Naja het valt reuze mee en ik denk dat als ik de verf van de auto die het gedaan heeft eraf haal dat t niet eens zo erg opvalt.. Blijft mij natuurlijk altijd opvallen maar ik woon in Utrecht en ik moet zo nu en dan helaas de parkeer garage in dus het zal niet alleen bij deze buts blijven jammer dat ze nooit zo nauw kijken naar iemand anders eigendom..

Afwachten wat je ziet als die vreemde verf eraf is,je eigen lak op die plek kan ook zo maar weg zijn,zou niet te optimistisch zijn.