Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kan hem natuurlijk ook helemaal laten plasti dippen in een andere kleur! Kost een stuk minder!

Geplaatst

Nou dat gaat het zo en zo niet worden

Laatst op de bijeenkomst een auto gezien die daar mee gedaan is sorry maar dat ziet er niet uit

Geplaatst

Een auto wrappen is tot daaraan toe, maar niemand kan mij goed uitleggen of je naderhand de gemaakte sneetjes door het stanleymesje in de lak kunt weghalen. Mij wordt dan verteld dat er heel 'dun' wordt gesneden in de folie, maar naar mijn weten moet je folie insnijden tot op of in de lak, hoe dan ook. Ze kunnen mij veel wijsmaken, maar je zult naderhand die beschadigingen toch nog wel moeten weghalen.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Bij de beter firma's gebruiken ze echt geen mesjes op de lak maar snijden ze voor, of gebruiken ze snij tape. Bij mijn spoiler hebben ze ook snij-tape gebruikt.

Geplaatst

Een auto wrappen is tot daaraan toe, maar niemand kan mij goed uitleggen of je naderhand de gemaakte sneetjes door het stanleymesje in de lak kunt weghalen. Mij wordt dan verteld dat er heel 'dun' wordt gesneden in de folie, maar naar mijn weten moet je folie insnijden tot op of in de lak, hoe dan ook. Ze kunnen mij veel wijsmaken, maar je zult naderhand die beschadigingen toch nog wel moeten weghalen.

hr. Smart, het snijden met stanleymesjes wordt nog uitgeoefend in de Achterhoek. Het echte 'handwerk" (ambacht) zullen we maar zeggen.   :-)

Tegenwoordig wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van zgn. Wrap-tape.  Een voorbeeld van het gebruik hiervan zie je hier

(met dank aan Cees)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Ik doe het voor veel minder...

Heb net boodschappen gedaan en een paar rollen vershoudfolie gekocht.

Dus kom maar op ;)

Geplaatst

hr. Smart, het snijden met stanleymesjes wordt nog uitgeoefend in de Achterhoek. Het echte 'handwerk" (ambacht) zullen we maar zeggen. :-)

Nou, ik vind het erg wrappant allemaal. Mij wordt niets verteld....zo jammer dit dan weer!

• Like 4
Geplaatst

Nou, ik vind het erg wrappant allemaal. Mij wordt niets verteld....zo jammer dit dan weer!

Dat is dat jaar tijds verschil denk ik.

• Like 1
Geplaatst

Ben ook benieuwd, want welke keus heb je nog met Wendy Brown als kleur?

Geplaatst

Als je je dak toch gaat doen lijkt me de combinatie beige met bruin stijlvol.....het beige zou je in het interieur kunnen laten terug komen

Het dak zou ik niet helemaal beige maken maar met een bruine strook/bies in het midden

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ben ook benieuwd, want welke keus heb je nog met Wendy Brown als kleur?

Oranje.

Geplaatst

Oranje kan er na 2 weken weer af :-P

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Ik dacht ook aan beige, maar of de combinatie nu mooi is?

Dit effect zeg maar.....

1975AMCPacer_02_700_zpsa7ea9452.jpg

rolls-royce-two-tone-ghost-1_zpscbd942ad

• Like 2
Geplaatst

Wat ook mooi is een beige(bruin) leatherlook dakwrapping.

Offffff...... Mercedes-s65-amg-wtf-tuning-01_zps928493

Geplaatst

Je mag dan alleen  wel oppassen dat je niet in hokjes gaat denken...........................maar het is wel stijlvol

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...